En wat was er top aan eurospoor dit jaar?
En wat was er top aan eurospoor dit jaar?
De D-day scene was echt geweldig mooi deze keer! Geen modelspoor, maar wel uniek zeg! Ook de houten treinen (bigboy die ook echt rijdt!!) is waanzinnig mooi om rustig te bekijken.
Ook zag het soms weer oranje voor de ogen:
De rest van mijn foto's staan per direct op: http://www.nproject.nl/diversen/eurospoor-2008.html
Ook zag het soms weer oranje voor de ogen:
De rest van mijn foto's staan per direct op: http://www.nproject.nl/diversen/eurospoor-2008.html
Re: En wat was er top aan eurospoor dit jaar?
ow die d-day scene heb ik nog niet gezien morgen effe opzoeken dan
Bouwt groots.
In hal 1 dan wel.martinb schreef:Staat linksachter tegen de lange muur aan.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
dat het in hal 1 is snapte ik nog net (sta er zelf ook )
Bouwt groots.
Top aan Eurospoor?
Ik vond het top dat ik uberhaupt heb kunnen komen.
En dat ik ondanks mijn vele afwezigheid door het jaar heen toch door vele bekende weer vol vreuge ben ontvangen!
Doet me denken aan het spreekwoord "vriendschap vergaat niet" en dat vond ik wel top aan Eurospoor dit maal.
m.v.g.
Mark
Ik vond het top dat ik uberhaupt heb kunnen komen.
En dat ik ondanks mijn vele afwezigheid door het jaar heen toch door vele bekende weer vol vreuge ben ontvangen!
Doet me denken aan het spreekwoord "vriendschap vergaat niet" en dat vond ik wel top aan Eurospoor dit maal.
m.v.g.
Mark
Love to build realistic... ...let's be kind.
slijmbal wat heb je nodig van ons
heb de D-Day scene ook effe snel bekeken en zag er idd leuk uit het was een beetje jammer dat we met ons baantje een beetje in de hoek stonden maar desondanks stond het toch 4 rijen dik soms (was een H0 baantje sorry)
heb de D-Day scene ook effe snel bekeken en zag er idd leuk uit het was een beetje jammer dat we met ons baantje een beetje in de hoek stonden maar desondanks stond het toch 4 rijen dik soms (was een H0 baantje sorry)
Bouwt groots.
Het was erg leuk om Lennert lastig te vallen 2 dagen zelfs! Arme Lennert...
Het leukste aan Eurospoor vond ik de Amerikaanse banen, die zie je niet elke dag. Met name "Somewhere West", wat een detail!
Het leukste aan Eurospoor vond ik de Amerikaanse banen, die zie je niet elke dag. Met name "Somewhere West", wat een detail!