mijn nieuwe aanwinsten van deze maand
de 2 sets hoyer container wagonnen gekocht in houten bij een duitser voor 130 euro voor 2 sets en de blauwe platte wagon van de NS bij de oranjes
de 1700 (dcc digitaal) en de 6400 (dcc digitaa)l een klaas (anoloog) van hgk en de fleischmann multimauss partikulier gekocht
het budget voor deze maand is weer op
groeten richard
ps ik zoek nog de soundloc's ludmilla van minitrix 12525(heeft iemand deze en wilde ze weg doen of heeft hier ervaring mee laat het me even weten via pb)
Van ebay heb ik die aansteker met camera (heb nog geen geheugenkaart voor er in en zal ook niet de cd installeren naar het schijnt een virus te bevatten)
Dan nog van marktplaats de kappen van de NS 2200 en 2400.
De 2200 heeft dezelfde maten aan de binnenkant van de minitrix2200 maar is lager. de 2400 ook ongeveer.
shoven schreef:Hmm, verschilt misschien per Windows-versie of virusscanner.
Ik heb AVG en online NOD32 en Trend House call geprobeerd.
Ik heb afgelopen mijn computer geupgrade van XP pro via Vista naar Win 7, maar had nog steeds de driver nodig.
Ik ga er van uit dat er bij jullie misschien al drivers geinstalleerd zijn ivm een webcam.
Groeten,
Arnoud
Rijd: Nederlands tijdperk V/VI
Systeem: DCC met Twin centrale kaart en voor digitaal gebruik omgebouwde HCCM-blokkaarten als booster en bezetmelders.
Ik gebruik hem niet als webcam, maar kreeg overigens ook de driver niet geïnstalleerd om onduidelijke redenen. Heb echter ook geen virus warning gehad. Werk hier met Antivir.de is een free virusscanner.
Ik gebruik op de ene computer AVG en op de andere McAfee (beiden detecteerden het virus). Maar op beide PC's stond al een enorme batterij video-drivers en dat soort dingen geïnstalleerd, dus had het niet nodig gelukkig.
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Vandaag opgehaald tijdens de beurs te Dordrecht.
De Knabbel.
knabbel
IMG_1209 (Small).JPG (28.16 KiB) 3812 keer bekeken
knabbel 2
IMG_1214 (Small).JPG (24.64 KiB) 3812 keer bekeken
En een 1252 van ACTS.
IMG_1212 (Small).JPG (25.25 KiB) 3811 keer bekeken
Bijde loks zijn door N-specials overgespoten en benummerd .
Verder daar nog aangeschaft 3X plan E van minitrix voor mijn diesel stammetje en een 1601van Fleischmann die nog ontbrak in mijn colectie .
Ik kan je voor zo'n kleinnood doorverwijzen naar de firma Aspenmodel. Deze hebben een model van dit rare spoorwegvoertuig. Het is overigens een kleinseriemodel dus de prijs (ruim €700) is stevig te noemen (maar dat is niet ongebruikelijk voor N-smalspoor modellen).