Mijn nieuwe aanwinst(en) 2015
Re: Mijn nieuwe aanwinst(en) 2015
Ad, Marcel,
Mooie spullen weer!
Mooie spullen weer!
Groetjes, Pruts3r - 2 linker handen 4 LIFE! :D
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
>MIJN VITRINE<
Mijn aanwinsten gekocht op RAIL:
Bij H@Ns: een 3-delige Talent 2 van Piko gekocht incl. Uhlenbock decoder, en twee containerwagons van Fleischmann ter uitbreiding van mijn SBBcargo trein.
En nog een tweedehandse bierwagon van het lekkere Kronenbourg uit de Elzas.
Verder nog Woodland ballast uitgezocht en gekocht, en een potje Vallejo verf voor het roesten van de spoorstaven.
Bij H@Ns: een 3-delige Talent 2 van Piko gekocht incl. Uhlenbock decoder, en twee containerwagons van Fleischmann ter uitbreiding van mijn SBBcargo trein.
En nog een tweedehandse bierwagon van het lekkere Kronenbourg uit de Elzas.
Verder nog Woodland ballast uitgezocht en gekocht, en een potje Vallejo verf voor het roesten van de spoorstaven.
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
-
- Contacteer:
Mooie aanwinst roger
Groet marc,
Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!
https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
Mijn Test Baan
Baanplan Spoorbaan Janbaas
Spoorbaan Janbaas
Roco Z21, Itrain, Arloco Bezetmelders, Rosoft Lnet s88sd16N, Rosoft MDD, Kato Unitrack rails.
Tijdperk alles wat mooi is!
https://facebook.com/ModelspoorbaanJanbaas/
-
Gisteren lok opgehaald in het houten doosje.
Mooi!
Mooi!
- Bijlagen
-
- image.jpg (28.39 KiB) 4867 keer bekeken
Groeten,
Maarten
Wie niet probeert zal geen fouten maken!
Maarten
Mooie loc!
Zit ook luxe decodert in of niet??
Zit ook luxe decodert in of niet??
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
-
Een multi functionele decoder zit erin. Het is de 125 jaar gotthart editie.
Groeten,
Maarten
Maarten
Echt een prachtige imposante loc,staat ook op m'n verlanglijst.
Mvg Marcel
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Mag ook weer pronken met de laatste nieuw (zie grote voorraad) uit de winkel 6408
Dus ik moest wel, anders had ik echt pech...
Tandwielen zijn goed van deze
"Geordie" heeft er weer een MAK bij om nu in tripel tractie te laten rijden
Vreemd voor mij is dat het frame duidelijk lichter is dan bij de 6494...
Mvg,
Ad
Dus ik moest wel, anders had ik echt pech...
Tandwielen zijn goed van deze
"Geordie" heeft er weer een MAK bij om nu in tripel tractie te laten rijden
Vreemd voor mij is dat het frame duidelijk lichter is dan bij de 6494...
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
-
- Moderator
- Contacteer:
Mooie aanwinst weer.
Dat van het frame was mij ook opgevallen toen ik op RAIL mijn 6408 van familie wilde voorzien... Dus niet gedaan.
Groetjes,
Hoontje
Dat van het frame was mij ook opgevallen toen ik op RAIL mijn 6408 van familie wilde voorzien... Dus niet gedaan.
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
Hierbij het vervolg van mijn laatste upload,deze twee rijtuigen horen ook bij de aankoop op de 'snuffelmarkt',de Speisewagen zal nog worden voorzien van kortkoppelingen en passagiers,de Hechtwagen is aan 1 kant voorzien van kortkoppeling;
Ook het moois vanuit Duitsland heb ik binnen,de Fleischmann 7822 tenderloc.
Daar ben ik lang naar op zoek geweest en is niet makkelijk te vinden,gek genoeg wel in Engelse online-shops,maar dan betaal je de hoofdprijs.
Bij het testen reed de loc helemaal niet ondanks dat er bij opmerkingen stond dat de functies getest waren met goed resultaat,alleen het licht zou het niet doen en er miste 1 buffer,ook de verschillende opschriften van ÖBB,SNCF e.d.zaten er niet bij.
De loc maar open gemaakt en zag al direct dat door alle vuiligheid en vette troep dat ding ook nooit zo zou kunnen rijden,dus een grote schoonmaakbeurt was onvermijdelijk.
Het resultaat?,zwarte wasbenzine en dito doekjes en wattenstaafjes en grijs gedeminiralseerd water en uiteindelijk een goed rijdende loc met (helaas aan 1 kant) verlichting.
Er zal nog een decoder worden ingebouwd en LED-verlichting aan de achterkant,ook de opschriften zullen vervangen worden door andere van de ÖBB.
De set missende opschriften en buffer heb ik los kunnen bestellen en heb deze ook binnen,zie foto:
Via een reactie heb ik de verkoper gemeld dat de loc niet reed en er een grote schoonmaakbeurt voor nodig was om dat te verhelpen,deze verkoper heeft gereageerd en heeft als tegemoetkoming gezegd dat ik bij een volgende bestelling geen verzendkosten hoef te betalen.
Is dus netjes opgelost,zo kan het ook.
Ook het moois vanuit Duitsland heb ik binnen,de Fleischmann 7822 tenderloc.
Daar ben ik lang naar op zoek geweest en is niet makkelijk te vinden,gek genoeg wel in Engelse online-shops,maar dan betaal je de hoofdprijs.
Bij het testen reed de loc helemaal niet ondanks dat er bij opmerkingen stond dat de functies getest waren met goed resultaat,alleen het licht zou het niet doen en er miste 1 buffer,ook de verschillende opschriften van ÖBB,SNCF e.d.zaten er niet bij.
De loc maar open gemaakt en zag al direct dat door alle vuiligheid en vette troep dat ding ook nooit zo zou kunnen rijden,dus een grote schoonmaakbeurt was onvermijdelijk.
Het resultaat?,zwarte wasbenzine en dito doekjes en wattenstaafjes en grijs gedeminiralseerd water en uiteindelijk een goed rijdende loc met (helaas aan 1 kant) verlichting.
Er zal nog een decoder worden ingebouwd en LED-verlichting aan de achterkant,ook de opschriften zullen vervangen worden door andere van de ÖBB.
De set missende opschriften en buffer heb ik los kunnen bestellen en heb deze ook binnen,zie foto:
Via een reactie heb ik de verkoper gemeld dat de loc niet reed en er een grote schoonmaakbeurt voor nodig was om dat te verhelpen,deze verkoper heeft gereageerd en heeft als tegemoetkoming gezegd dat ik bij een volgende bestelling geen verzendkosten hoef te betalen.
Is dus netjes opgelost,zo kan het ook.
Mvg Marcel
-
- Moderator
- Contacteer:
Nieuw voor beide modulebanen hier. Een ET425 welke ik op mijn gemak ooit een keer ga voorzien van decoders en shizzle en heel veel Preisertjes. Oud worden is leuk
Webshop Hoontje.nl
Mooie aanwinsten Marcel!
Vooral die speisewagen is niceeee
Leuke Preiser berg Hoontje! Ennuh gefeliciteerd denk ik dan he
Zelf weer wat gekocht ook.
Een, wat bleek ontzettend mazzeltje!
(ff een verhaal hoor... maar wil het toch ff kwijt)
Op internet zag ik bij een Nederlandse webwinkel een NIEUWE Minitrix S3/6 loc die ik wel mooi vond!
Best goedkoop (169,-), maarja, bij H@ns betaalde ik dat ook voor mn donkerBlauwe S3/6 loc (12227).
Besteld dus maar. Bij het ophalen zei de eigenaar vd winkel gelijk al dat het een grote fout was geweest! Hij moest 349,- kosten ! Hij stond dus verkeerd op de site! Ik was teleurgesteld en dacht met lege handen naar huis te gaan...
Nog voor ik iets kon zeggen zei de verkoper al "maar je hebt dus geluk, want je krijgt hem gewoon voor €169,-, want het was mijn fout" .
Het bleek een Profi Club uitvoering te zijn die best zeldzaam is, vandaar de hoge prijs.
Na deze uitleg voelde het voor mij niet meer goed om deze loc voor €169,- te kopen. Het was een aardige man en deed helemaal niet moeilijk of lullig over 'mijn mazzeltje'.
Ik heb toen maar aangeboden om €200,-te betalen ipv 169,-. Dat voelde beter voor mij. Zo gezegd, zo gedaan
Nog steeds een mooie prijs! En ik ben van mening dat we met zn alle toch een beetje de kleine lokale winkeltjes in stand moeten houden
Dit is hem: (meer foto's: Linkje)
Verder nog 2 HalberStädt rijtuigen gekocht voor achter mn Br 18 201 en 2 InterEX rijtuigen (HN4044 & HN4045) die bijna nooit aangeboden worden voor achter een Kuehn Knödelpresse die ik ook nog wil hebben:
Vooral die speisewagen is niceeee
Leuke Preiser berg Hoontje! Ennuh gefeliciteerd denk ik dan he
Zelf weer wat gekocht ook.
Een, wat bleek ontzettend mazzeltje!
(ff een verhaal hoor... maar wil het toch ff kwijt)
Op internet zag ik bij een Nederlandse webwinkel een NIEUWE Minitrix S3/6 loc die ik wel mooi vond!
Best goedkoop (169,-), maarja, bij H@ns betaalde ik dat ook voor mn donkerBlauwe S3/6 loc (12227).
Besteld dus maar. Bij het ophalen zei de eigenaar vd winkel gelijk al dat het een grote fout was geweest! Hij moest 349,- kosten ! Hij stond dus verkeerd op de site! Ik was teleurgesteld en dacht met lege handen naar huis te gaan...
Nog voor ik iets kon zeggen zei de verkoper al "maar je hebt dus geluk, want je krijgt hem gewoon voor €169,-, want het was mijn fout" .
Het bleek een Profi Club uitvoering te zijn die best zeldzaam is, vandaar de hoge prijs.
Na deze uitleg voelde het voor mij niet meer goed om deze loc voor €169,- te kopen. Het was een aardige man en deed helemaal niet moeilijk of lullig over 'mijn mazzeltje'.
Ik heb toen maar aangeboden om €200,-te betalen ipv 169,-. Dat voelde beter voor mij. Zo gezegd, zo gedaan
Nog steeds een mooie prijs! En ik ben van mening dat we met zn alle toch een beetje de kleine lokale winkeltjes in stand moeten houden
Dit is hem: (meer foto's: Linkje)
Verder nog 2 HalberStädt rijtuigen gekocht voor achter mn Br 18 201 en 2 InterEX rijtuigen (HN4044 & HN4045) die bijna nooit aangeboden worden voor achter een Kuehn Knödelpresse die ik ook nog wil hebben:
Laatst gewijzigd door Pruts3r op 01 mar 2015 13:41, 3 keer totaal gewijzigd.
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
En dan zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn, toch nog altijd een mooie koop
Mvg,
Davy aka Ratticus
-----------------
There are no stupid questions, only stupid answers.
Davy aka Ratticus
-----------------
There are no stupid questions, only stupid answers.
Had het al gemeldt, maar van het weekend was het dan zover! Bij het bezoekje bij mn schoonouders lagen er wat een 2tal loks te wachten, de G2000 en de Gravita met Sound, en van die laatste moest ik even een filmpje maken voor jullie!
Gravita MRCE
1, Dat zwarte kleed vind ik erg mooi!
2: Ik had een hoop tests gelezen over deze loks, hierin komt vooral naar voren dat ze erg gevoelig zijn met de stroomafname en de verlichting die gewoon k*t is.
Beide moet ik inderdaad bevestigen en geldt voor de 'analoge" en deze sound versie.
Licht ga ik nog eens naar kijken wat daar te verbeteren valt,
Qua stroomafname hielp bij mij maar 1 ding: asjes demonteren, volledig vetvrij maken, net als de lipjes op de draaistellen zelf. Uiteindelijk heb ik de lipjes nog een stukje verder naar buiten gebogen zodat ze nog beter tegen de wielen drukken. Nu de grote truc: Lok op zn kop gelegd, wielenborstel aan een trafo geknoopt (draden gesoldeerdt aan de onderkant, en trafo direct aangesloten) op het ene draaistel houden en met een stukje railgum de wielen van het andere draaistel blank slijpen. (je haalt hier dat o zo mooie gebruineerde troep van de loopvlak van de wielen) Na dit laatste loopt de lok bij mij redelijk goed.
Opvallend is dat ze thuis op een rondje fleischmann slechter rijden als op de clubbaan met Peco 55. of dit vuiligheid is of wat anders kan ik nog niet zeggen. Maar duidelijk is dat ze wat mij betreft wel wat beter hun best hadden mogen doen bij Brawa!
Nu nog even het stukje geluid, mij bevalt het absoluut, klinkt echt zeer goed! Alleen bij stroomonderbrekingen wil het geluid nog wel eens kraken of opnieuw starten. Ik zou alleen thuis nooit met echt veel geluidloks willen rijden!
Gravita MRCE
1, Dat zwarte kleed vind ik erg mooi!
2: Ik had een hoop tests gelezen over deze loks, hierin komt vooral naar voren dat ze erg gevoelig zijn met de stroomafname en de verlichting die gewoon k*t is.
Beide moet ik inderdaad bevestigen en geldt voor de 'analoge" en deze sound versie.
Licht ga ik nog eens naar kijken wat daar te verbeteren valt,
Qua stroomafname hielp bij mij maar 1 ding: asjes demonteren, volledig vetvrij maken, net als de lipjes op de draaistellen zelf. Uiteindelijk heb ik de lipjes nog een stukje verder naar buiten gebogen zodat ze nog beter tegen de wielen drukken. Nu de grote truc: Lok op zn kop gelegd, wielenborstel aan een trafo geknoopt (draden gesoldeerdt aan de onderkant, en trafo direct aangesloten) op het ene draaistel houden en met een stukje railgum de wielen van het andere draaistel blank slijpen. (je haalt hier dat o zo mooie gebruineerde troep van de loopvlak van de wielen) Na dit laatste loopt de lok bij mij redelijk goed.
Opvallend is dat ze thuis op een rondje fleischmann slechter rijden als op de clubbaan met Peco 55. of dit vuiligheid is of wat anders kan ik nog niet zeggen. Maar duidelijk is dat ze wat mij betreft wel wat beter hun best hadden mogen doen bij Brawa!
Nu nog even het stukje geluid, mij bevalt het absoluut, klinkt echt zeer goed! Alleen bij stroomonderbrekingen wil het geluid nog wel eens kraken of opnieuw starten. Ik zou alleen thuis nooit met echt veel geluidloks willen rijden!
Hijs mooi Joost, heeeel mooi. > kwijl<
Maaruh, analoog is ie dus extra vervelend begrijp ik??
(Sound heeft bij analoog sowieso geen zin toch?)
Heeft brawa meer probleem locs??? Ik heb maar met één brawa loc ervaring... De ludmila en die is superrrr. Verder vind ik hun rijtuigen ook tot de top behoren vd grote merken.
Maar top aanwinst qua looks hoor!
Maaruh, analoog is ie dus extra vervelend begrijp ik??
(Sound heeft bij analoog sowieso geen zin toch?)
Heeft brawa meer probleem locs??? Ik heb maar met één brawa loc ervaring... De ludmila en die is superrrr. Verder vind ik hun rijtuigen ook tot de top behoren vd grote merken.
Maar top aanwinst qua looks hoor!
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
Of brawa meer probleem loks kent. Volgens mij die v100 Ost (br203) schijnt beetje het zelfde probleem te hebben.
Maar de analoge versie (met stekker voorbereiding) Is niet erger. Geen verschil tussen die of de versie met sound.
Verder ben ik erg content met de loks. Alleen die verlichting Is echt klote zo. Dat je iets zo je fabriek laat verlaten zegt veel over je quality control en ontwikkelingsafdeling. (of over het budget wat die krijgen) En dat vind ik echt triest.
Maar de analoge versie (met stekker voorbereiding) Is niet erger. Geen verschil tussen die of de versie met sound.
Verder ben ik erg content met de loks. Alleen die verlichting Is echt klote zo. Dat je iets zo je fabriek laat verlaten zegt veel over je quality control en ontwikkelingsafdeling. (of over het budget wat die krijgen) En dat vind ik echt triest.
Vandaag leuk cadeautje va Ebay.
Helaas in Z maar voor € 10,00 kon ik het niet laten lopen.
Shapeways prijs € 80,00
Eens mooi spuiten en een klein motortje er in en dan kan ik hem weer verkopen.
Rick
Helaas in Z maar voor € 10,00 kon ik het niet laten lopen.
Shapeways prijs € 80,00
Eens mooi spuiten en een klein motortje er in en dan kan ik hem weer verkopen.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures
LightTram?
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
Geloof het wel. BLS lighttrain 525 Nina.
Sinds 2003 als 4 stel rijdend.
Weer zo'n leuk projectje. Kijken hoelang het duurt voor ie af is.
Rick
Sinds 2003 als 4 stel rijdend.
Weer zo'n leuk projectje. Kijken hoelang het duurt voor ie af is.
Rick
Love Kit Bashing and Home Made Structures
vandaag kwam tante Post mij een mooi pakje brengen.
4 x Roco PTT Post - voor een koopje.
Nu heb ik alleen weer iets wat ik op mijn wensenlijstje 'moet' zetten, namelijk de motorpost van Arnold om deze achter te kunnen hangen.
4 x Roco PTT Post - voor een koopje.
Nu heb ik alleen weer iets wat ik op mijn wensenlijstje 'moet' zetten, namelijk de motorpost van Arnold om deze achter te kunnen hangen.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Nou, das niet zo'n ramp.
Die mPtjes worden de laatste tijd vrij vaak aangeboden en dat heeft de prijs doen kelderen.
Voor onder de €150,- zie ik ze nu meestal gaan. Ik was nog €175,- kwijt
Goed daar komen nog wel een paar tientjes bij voor Bisschop om em ff van messing tandwieltjes te voorzien, maar niet heel duur meer dus.
Die mPtjes worden de laatste tijd vrij vaak aangeboden en dat heeft de prijs doen kelderen.
Voor onder de €150,- zie ik ze nu meestal gaan. Ik was nog €175,- kwijt
Goed daar komen nog wel een paar tientjes bij voor Bisschop om em ff van messing tandwieltjes te voorzien, maar niet heel duur meer dus.
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
Heb via MP-treinofieltje een 6 Roco IC wagons gekocht voor achter het MAK Beest.
Daarna in houten nog 3 extra wagons om de sleep wat langer te maken.
En hier voor een leuk plaatje
Verder nog de minitrix 3delige houtwagonset waarvan alle rongen kapot waren, en er diverse lijmvlekken aanwezig waren. Grote faal van meneer Trix. Om je wagons op te bergen moeten altijd de rongen en lading er af. En dat met zon achterlijk grote verpakking. Dus we zijn al bezig met herstelwerkzamenheden, rongen worden gelijmd. Hout er op, en verpakking aanpassen zodat ze gewoon zo mee kunnen.
Oja gelijk even met de neuspoeder rondgesmeten.
Daarna in houten nog 3 extra wagons om de sleep wat langer te maken.
Zie Wikipedia voor meer info.deze IC werd in het echt als proef door deze MAK 1024 getrokken. De langere IC-samenstellingen waren 14 rijtuigen lang en werden door dubbeltractie 218 getrokken. Omdat dubbeltractie duur was zocht de DB naar een enkelvoudig alternatief. MAK heeft 3 van deze loks gebouwd als proef. Helaas zonder succes, de loks waren extreem sterk maar bleken onbetrouwbaar/duur in onderhoud, daarnaast werd er later overgestapt op E-tractie op dit traject. De loks zijn uiteindelijk verkocht aan HGK als goederenlok, 2 zijn er uitgefikt en 1 is zo ver mij bekend nog rijvaardig, dit is de DE13.
En hier voor een leuk plaatje
Verder nog de minitrix 3delige houtwagonset waarvan alle rongen kapot waren, en er diverse lijmvlekken aanwezig waren. Grote faal van meneer Trix. Om je wagons op te bergen moeten altijd de rongen en lading er af. En dat met zon achterlijk grote verpakking. Dus we zijn al bezig met herstelwerkzamenheden, rongen worden gelijmd. Hout er op, en verpakking aanpassen zodat ze gewoon zo mee kunnen.
Oja gelijk even met de neuspoeder rondgesmeten.
Op initiatief van de importeur in Frankrijk van o.m Kato is deze exclusivité pour la France uitgebracht.
Diederik - Lid AFAN.FR - specialdesigntrains
Dat is een mooie / unieke aanwist
Wel even een pilletje, voor onder de tong, aan Maurits geven als die dit ziet
@Joost, wat voor poedertje is dat (mooi roest / remslijpsel effect)?
Mvg,
Ad
Wel even een pilletje, voor onder de tong, aan Maurits geven als die dit ziet
@Joost, wat voor poedertje is dat (mooi roest / remslijpsel effect)?
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
Ad, das zo'n setje van NOCH met 6 buisjes met poeders. Kost een tientje ofzo.
Dit is zoals je wel kunt raden het roest kleurtje.
Was even snel een probeerseltje. Ga eens foto's opzoeken en dan echt echt goor maken.
Gister de overige 2 wagons in elkaar gezet en bleek helaas 4 rongen tekort te komen. Dus een wagen heeft er een paar minder. Verder is het kunststof wat gebruikt is door minitrix redelijk broos. Breekt ontzettend snel. (op 1zu160 staan ook diverse topics over dit setje)
@ CC72000
Gaaf zo'n uniek ding. Blijven ook mooie loks die 66/77-ers
Dit is zoals je wel kunt raden het roest kleurtje.
Was even snel een probeerseltje. Ga eens foto's opzoeken en dan echt echt goor maken.
Gister de overige 2 wagons in elkaar gezet en bleek helaas 4 rongen tekort te komen. Dus een wagen heeft er een paar minder. Verder is het kunststof wat gebruikt is door minitrix redelijk broos. Breekt ontzettend snel. (op 1zu160 staan ook diverse topics over dit setje)
@ CC72000
Gaaf zo'n uniek ding. Blijven ook mooie loks die 66/77-ers