Mannen,
Bedankt voor het meedenken. Echter zoals Wim het in eerste instantie dacht ging dus niet. Maar goed Rialpro kwam langs met bolussen en gedurende het oppeuzelen en aflikken van de vingers heeft deze in de huidige barre tijden het sporenplan aangepast. Nu zijn we het op de zeeuwse lijn al gewend dat Railpro de zaken stil legt en dat was dus hier ook het geval.
Na een kort werkoverleg en het invullen van alle benodigde vergunningen en het aantal andere zaken zoals het aarden van de bovenleiding trok deze van leer. Echter door de wettelijk vastgelegde maximum uren kon het werk heden niet geheel afgemaakt worden

- P1080407.jpg (104.39 KiB) 5043 keer bekeken
Maar goed Wim heeft de zaken aangepast daar ik op een ander gedeelte bezig was het sporenplan aan te passen. Er is nog niet gereden maar verwacht dat dit morgen gaat geuren. E.e.a. moet nog aangepast worden in Koploper waarbij er buiten mijn verwachting ook nog een extra rijweg is ontstaan zodat aan de linker zijde tegelijkertijd 2 treinen in en 1 uitgaand of 2 uit en 1 in kunnen rijden.

- P1080411.jpg (122.71 KiB) 5043 keer bekeken
@Marc, ook jij bedankt echter e.e.a. is nogal wat werk zie ook de bijgaande foto. Perrons verlengen zit er niet in om meerdere redenen. De belangrijkste is dat mijn trienen maximaal 135 cm lang kunnen zijn omdat ze anders niet meer in de schaduwstations passen. De andere de gigantische hoeveelheid werk zoals het verlengen van de perrons welke inmiddels gedateerd zijn en je dan toch het nodige kleurverschil krijgt.
Ja en dan had ik in het linker gedeelte een situatie waar ik niet tevreden over was. Dus was gister al reeds begonnen om aanpassingen te maken en vandaag moest dus het meeste gedaan worden met o.a. het verplaatsen van een aantal wissels. In ruwbouw ziet het er al beter uit dus let niet op de rommel. In het meest linkse spoor wordt de scherpe boog ongeveer halverwege naar beneden nog gestroomlijnd.

- Oude situatie
- P1080279a.jpg (101.91 KiB) 5044 keer bekeken

- Nieuwe situatie
- P1080417.jpg (99.87 KiB) 5043 keer bekeken
E.e.a ziet er nu mider strak uit en er is ook meer ruimte ontstaan om een talud te maken. Tevens wordt het viaduct veranders zodat er een opening komt tussen het linkse en de 2 middelste sporen. Maakt het geheel denk ik wat speelser en natuur getrouwer.
Grtzz Rob