Zo, even een kleine update:
In de spaarzame vrije uurtjes van de afgelopen maanden ben ik vooral
onder de baan bezig geweest. Bijna alle voedingskabeltjes van de reeds aanwezige rails op "niveau 0" zijn aangesloten op de centralevoedingsleiding. Alleen moet ik nog 1 van de 2 schaduwstations "achter de coulissen" van rails voorzien. Dit zal komende weken gebeuren mits de temperatuur op zolder het toelaat.
Tegelijk begin ik met het (analoge) schakeltableau op basis van het "Fleischmann Gleisbild-Stellwerk" en met de, al dan niet tijdelijke, perrons van het station op niveau 0 (het dorp). Hoewel ik qua scenery op niveau 1 (de stad) wil beginnen (welke geheel nog niet aanwezig is), ga ik de perrons van het dorp gebruiken als "test". Het wordt mijn aller eerste actie wat betreft scenery.
![Afbeelding](http://i346.photobucket.com/albums/p439/N-spoor-Haut-Rhin-Breisgau/Haut-Rhin%20-%20Breisgau/Haut-Rhin-Breisgau-150626a_zpseaznbu1h.jpg)
Op bovenstaande foto zijn de ruwbouw perrons te zien. Ze hebben een lengte 75cm zodat al het regio-db-spul kan stoppen.
![Afbeelding](http://i346.photobucket.com/albums/p439/N-spoor-Haut-Rhin-Breisgau/Haut-Rhin%20-%20Breisgau/Haut-Rhin-Breisgau-150626b_zpszsuceoay.jpg)
De perrons zijn gemaakt van 3 lagen van de beroemde "Gamma-ondervloer" welke met asfalt-verf wordt afgewerkt. De perronrand bestaat uit 1mm dik balsa hout welke met betonverf wordt afgewerkt.