Hallo
ik heb vandaag een decoder in mijn v200 van trix gedaan maar nu wil ik hem programeren maar ik kom er niet uit. kan iemand mij helpen.
en mijn digitalen station is profiboss.
ik hoop dat mijn vraag duidelijk is
Groet michiel
hoe programeren van decoder met de profiboss??
-
Onderwerp starter - Berichten: 166
Re: hoe programeren van decoder met de profiboss??
Staat toch erg duidelijk in de handleiding
Druk op C + Alt
Kies Locomotief, druk op rode knop
Kies Adres, druk op rode knop
Adres wordt gelezen en getoond, verander dit in gewenste adres
Druk op Prog
En klaar is Michiel
Groetjes,
Jos
Druk op C + Alt
Kies Locomotief, druk op rode knop
Kies Adres, druk op rode knop
Adres wordt gelezen en getoond, verander dit in gewenste adres
Druk op Prog
En klaar is Michiel
Groetjes,
Jos
-
maar bij mij kokmt hij niet in het schermpje waar de loks staan maar ik ben vandaag met de spullen naar de winkel gegaan en gevraagt of ze het wisten alleen moet ik nog ff wachten want de eigenaar was er niet maar kijkt er morgen naar.
Hallo Michiel,
Als eerste, Profi-Boss is alleen DCC en geen selectix, en de rest staat inderdaad in de handleiding.
M.v.g. John
Als eerste, Profi-Boss is alleen DCC en geen selectix, en de rest staat inderdaad in de handleiding.
M.v.g. John
Digitrax DCS 200
PM42, BLD163, BD4, SEC8,
HDL Loco-Net
RR&Co V8A3
N-spoor Swiss, SBB
PM42, BLD163, BD4, SEC8,
HDL Loco-Net
RR&Co V8A3
N-spoor Swiss, SBB
Hoi,
Ik zal er wel weer geen verstand van hebben, en maar gewoon wat roepen, maar ik zie in het schrijven van Michiel nergens staan dat hij een SELECTRIX decoder heeft ingebouwd in zijn minitrix V200.
En ja ook andere decoders dan die trix maakt en verkoopt passen in een minitrix loc voor ze ver ik weet. (Idd dan kun je ze wel beter ff solderen ipv even insteken, dat is mij bekend)
Sterker nog, ik heb zelfs decoders van minitrix die buiten selectrix om ook nog snappen wat dcc is, en er zondermeer mee werken.
mvg
Freddy
Ik zal er wel weer geen verstand van hebben, en maar gewoon wat roepen, maar ik zie in het schrijven van Michiel nergens staan dat hij een SELECTRIX decoder heeft ingebouwd in zijn minitrix V200.
En ja ook andere decoders dan die trix maakt en verkoopt passen in een minitrix loc voor ze ver ik weet. (Idd dan kun je ze wel beter ff solderen ipv even insteken, dat is mij bekend)
Sterker nog, ik heb zelfs decoders van minitrix die buiten selectrix om ook nog snappen wat dcc is, en er zondermeer mee werken.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Spar schreef:Hallo Michiel,
M.v.g. John
Ik lees nergens iets over SELECTRIX. Dus weet niet waar je opmerking op slaat. Verder zijn de Trix decoders al een tijdje multi-protocol en snappen ze beide systemen prima.
Mvg
Wim.
-
Hallo
er zit een dcc decoder in maar het probleem ligt niet aan de decoder of de profiboss.
Maar aan de loc zelf hij word nu weer terug gestuurd en ik neem aan dat hij dan wel weer zal rijden!!
@ freddy
je hebt het helemaal goed XD
Groet michiel.
er zit een dcc decoder in maar het probleem ligt niet aan de decoder of de profiboss.
Maar aan de loc zelf hij word nu weer terug gestuurd en ik neem aan dat hij dan wel weer zal rijden!!
@ freddy
je hebt het helemaal goed XD
Groet michiel.