spoor65 schreef:Marcel,
In goede gebruikte staat zul je ze wel makkelijker kunnen vinden dan de Fleischmann, wat trouwens ook niet zo verwonderlijk is, want de nieuwprijs van FLM is zoals gezegt voor een analoog model al 2x zo hoog als die van Minitrix.
Ik denk zelf, dat als je ff goed zoekt op ebay.de je zelfs nieuwe exemplaren kunt vinden tegen zeer schappelijke prijzen.
ff korte zoekopdracht bij ebay op deze loc met zelfde artikelnummer 12581 geeft al sowieso 7 reacties,
prijs vanaf €56 tot €80 excl de verzendkosten. ( nieuwe exemplaren)
Er staat er ook 1 op waar je gewoon op kunt bieden, maar die loopt over dik 9 dagen af, en ga er maar vanuit dat die ook zeker nog wel naar de €50 oploopt. Voor dat verschil zou ik de nieuwe van €56 kiezen die aangeboden word door een duitse modelbaan winkelier die ook via ebay aanbied.
Verzendkosten altijd even over mailen met de betreffende verkoper, al is een verzekerde verzending toch al snel €15 a €18 euro.
ff een linkje :
http://modellbau.shop.ebay.de/i.html?_n ... acat=13292
mvg'
Freddy
Hi Freddy,
Op ebay kijk ik eigenlijk nooit (ben niet zo'n ebay-er), als ik daar eens wat leuks zie,
en ik reken de verzendkosten etc. erbij op, dan kan ik het meestal ook bijna nieuw in
de winkel kopen (deze v60 had ik voor 70,- met garantie).
(en ik heb nog geen paypall rekening, vindt ik erg omslachtig (zal wel aan m'n leeftijd liggen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)).
En nu kon ik hem zelf uitproberen in de winkel (wat mij dus de doorslag gaf om hem maar mee te nemen).
Ik koop wel eens wat via marktplaats (wat eigenlijk ook wel link is, want je weet eigenlijk nooit precies
wat je koopt, is dus afwachten totdat ie bezorgd is).
maar heb tot nu toe nog geen spijt van de aankopen.
Momenteel ben ik een beetje in de rondte aan het kijken voor leuke goederen wagonnetjes (ik moet wel wat
te rangeren hebben
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
), ik weet alleen nog niet precies wat.
Enfin, eerst nog een paar rangeersporen bedenken in m'n baanplan, en m'n bezetmelder testen met m'n proefspoortje,
en dan nog proefdraaien met wissels in m'n proefbaantje, en dan koploper nog wat onderde knie krijgen...
(ben voorlopig zoet dus).
Groetjes,
Marcel D.