ongelukje

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Opatrein

ongelukje

Bericht door Opatrein »

Vandaag op de treinenbeurs in Joure toch maar de gele 2200 van Piko gekocht,thuis gekomen aan de tafel voorzichtig uitpakken!!!.Glijd de lok niet van het plastic af dreigt op de grond te stuiteren,kan hem nog net grijpen maar jullie raden het al :oops: :oops: :cry: toch deeltjes afgebroken.1 buffer en 1 greep rechts vooraan :? :( .De greep heb ik weer gevonden maar hoe krijg ik die weer vast aan de lok :( en ik zal een nieuwe buffer moeten bestellen!!Kan ik deze ook hier in NL bestellen of moet ik naar Duitsland mailen.

mvg Klaus

spoor65

Re: ongelukje

Bericht door spoor65 »

Klaus,

Vervelend altijd, zo`n ongelukje.

Ken persoonlijk de Piko 2200 niet,
is de greep van kunststof (en dat denk ik wel, dan zou je het heel voorzichtig weer met een minuscuul drupje lijm kunnen proberen.

Voor wat betref het bijbestellen van onderdelen, neem dan even contact op met H@ns hier op het forum, of rechtstreeks via zijn site www.n-spoorstore.nl

Hans is ook Piko dealer, dus zal waarschijnlijk het betreffende onderdeel wel kunnen bestellen.

Succes.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
Opatrein

Bericht door Opatrein »

dank Freddy,

gelukkig hebben de draaistellen geen schade opgelopen,wat voor materiaal de grepen zijn weet ik niet.Maar ik zal zeker even contact opnemen met hans van spoorstore

gr Klaus

Onderwerp starter
Opatrein

Bericht door Opatrein »

Inmiddels een mailtje van Hans terug gekregen dus dat gaat ook goedkomen

gr

Plaats reactie