Ik heb nog nooit extra betaald bij Paypal-betalingen.
Ze leven van datgene waar een bank ook van leeft: rente (=geld even een dagje vasthouden).
Marcel's 9mm baan
Re: Marcel's 9mm baan
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
jos dat klopt dus niet.
Als er een bedrag bij een advertentie staat van 100 euro krijgt de verkoper dus altijd 100euro. Op welke manier jij ook betaald. Het werkt idd op de manier zoals steven zegt. Er wordt 100e afgeschreven van jouw rekening. Dat wordt 1 dag op de rekening van paypal gezet. Daar ontvangen ze dan rente op. En na 1 dag gaat het volledige bedrag naar de verkoper.
Het is echt een veilige manier van aankopen doen online. Op ebay zijn aankopen onder de 1000e zelfs verzekerd. Wat de verzekering precies inhoudt weet ik niet uit m'n hoofd. Marktplaats maakt ook steeds meer gebruik van paypal.
Als er een bedrag bij een advertentie staat van 100 euro krijgt de verkoper dus altijd 100euro. Op welke manier jij ook betaald. Het werkt idd op de manier zoals steven zegt. Er wordt 100e afgeschreven van jouw rekening. Dat wordt 1 dag op de rekening van paypal gezet. Daar ontvangen ze dan rente op. En na 1 dag gaat het volledige bedrag naar de verkoper.
Het is echt een veilige manier van aankopen doen online. Op ebay zijn aankopen onder de 1000e zelfs verzekerd. Wat de verzekering precies inhoudt weet ik niet uit m'n hoofd. Marktplaats maakt ook steeds meer gebruik van paypal.
Als je een persoonlijke rekening hebt klopt dit, maar als je als bedrijf geregistreerd staat, dan krijgt de verkoper een paar % minder.
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Ja, want ze zijn onderdeel van eBay.FidOo schreef:Marktplaats maakt ook steeds meer gebruik van paypal.
Ik heb als particulier eens geld ontvangen via Paypal en kreeg gewoon de volle 100%. Als bedrijf: geen idee.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Dat moest ik even checken natuurlijk.
Schrik niet: als bedrijf betaal je € 0,35 per transactie PLUS tussen de 1,4% en 3,5% van het transactiebedrag!
KASSA!
Schrik niet: als bedrijf betaal je € 0,35 per transactie PLUS tussen de 1,4% en 3,5% van het transactiebedrag!
KASSA!
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan