Super Hans! Gefeliciteerd, hopelijk kunnen we met elkaar veel blijven posten, bedankt dat jij dit voor ons mogelijk maakt.
Prettig oud en nieuw gewenst en op voor een goed nieuw hobby jaar!
Dat laatste denk ik. Een flink deel zal nooit iets gepost hebben.
Edit: ruim 700 met 0 posts, 200 met 1 post en ruim 100 met 2 posts. Dat betekent dat de helft van de leden niet meer dan 2 posts gemaakt hebben. memberlist.php?sk=d&sd=a&start=1025
Gefeliciteerd Hans, op naar de 3000.
En dat een groot aantal leden amper post, ach dat weet je. Het aantal actieve leden dat wel regelmatig post vind ik wel heel bemoedigend. De rest leest waarschijnlijk vooral?
Steven
Hier is mijn baan op het forum Hier is mijn vorige baan op het forum Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
knap werk dat dat inderdaad bij dit forum gerealiseerd is. + 500
gefeliciteerd H@Ns en ook ik zeg dank je wel voor dit mooie en o zo leerzame en gezellige forum.
en ja hopen dat het er snel 3000 mogen worden want het N-spoor is op alle fronten groeiende naar mijn idee.
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
H@ns bedankt voor het onder de aandacht brengen van N- spoor .
Steeds meer mensen kijken er naar dat mooie forum van je uit .
Nogmaals dank H@ns en familie .
NaastH@Ns die dit prachtige forum ter beschikking steld natuurlijk ook dank aan zijn familie en al diegenen die op de achtergrond dit mooie forum in goede banen leiden.
hulde aan u allen en ook voor jullie een fantastisch mooi en gezond 2016
gr jan
bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Gefeliciteerd H@ns en natuurlijk ook de actieve forumleden, die met hun bijdragen het forum maken wat het is, een enorme bron van kennis en ervaring.
Ik wil jullie ook allemaal een prettige jaarwisseling en een voorspoedig 2016 wensen.
Een hele mooie prestatie!
Hopelijk blijft dit forum van goede kwaliteit, waar men fijn
met elkaar om gaat. Dat motiveert potentieel nieuwe N-ers
om deze hobby lekker op te pakken!
Naar Johan Cruijff: Elk voordeel heeft z'n nadeel, er zijn 1025 leden die nog nooit wat hebben geschreven op het forum, dus 1475 die dat wel hebben gedaan.
Maar toch, H@ns gefeliciteerd.