Hoi,
Mijn Minitrix 1855 rijdt sinds gister met een raar geluid en langzamer.
Dus ik haalde de kap er af en reed rond niks aan de hand dus het moet aan de kap liggen weet iemand wat het probleem kan zijn??????? .
Vindt het heel zonde gelukkig tot 24 juli de garantie wel maar volgens mij worden ze niet meer geproduceert.
Greetz
Wesley
Minitrix 1855 maakt raar geluid.
-
Re: Minitrix 1855 maakt raar geluid.
Drukt je decoder niet op het anker, kan zomaar gebeuren, eventuele metalen strip van stroomafnemers eruit halen.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Wesley,
Zoals je zelf al zegt, er zit nog garantie op, dus mijn advies, ga er ff mee naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
ga zeker niet zelf dingen uitproberen en veranderen, want dan kan ten koste gaan van jouw garantie.
De kap er een keer op en af halen zal natuurlijk geen invloed hebben op de garantie maar elke aanpassing die je zelf doet op het locje zeker wel.
Dus ga voor zeker en ga terug naar de winkel.
Mvg
Freddy
Zoals je zelf al zegt, er zit nog garantie op, dus mijn advies, ga er ff mee naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
ga zeker niet zelf dingen uitproberen en veranderen, want dan kan ten koste gaan van jouw garantie.
De kap er een keer op en af halen zal natuurlijk geen invloed hebben op de garantie maar elke aanpassing die je zelf doet op het locje zeker wel.
Dus ga voor zeker en ga terug naar de winkel.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Mijn pa kijk morgen nog effe en anders dindsdag naar de dealer.