Misschien nog één puntje voor je een fout maakt.
Wanneer je met de computer gaat sturen en rijden is de centrale NIET meer belangrijk.
De mogelijkheden van een "dure" centrale worden toch niet benut door de computer.
De computer stuurt en de centrale vertaalt de bevelen in een digitaal signaal op het spoor.
Sommige dure centrales willen soms ook nog wel eens iets meer doen en dat geeft dan ook nog problemen.
Toch Digitaal
Re: Toch Digitaal
Precies. Daarom heb ik een Multimaus van 8 tientjes ipv een Ecos van €500.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Ik wil ook nog even een duit in het zakje doen.
Koploper is gratis, werkt prima maar er komen minder updates van uit. Bijvoorbeeld worden nieuwe centrales niet ondersteund.
Het draait ook alleen op Windows en in het Nederlands.
Zelf 1 jaar met Koploper gereden en vond de leercurve behoorlijk stijl.
In 2010 overgestapt op iTrain en help nu ook veel mensen op het forum, ook veel mensen die hier met iTrain rijden kunnen helpen.
iTrain is betaalde software, dat kan je als nadeel opvatten.
Een groot verdeel zou kunnen zijn dat het met Apple, Linux en Windows werkt en in alle moderne talen beschikbaar is.
Er wordt actief aan gesleuteld om het steeds beter te krijgen.
Ook worden er een boel interfaces ondersteund en de nieuwe die uitkomen worden, indien mogelijk gemaakt door de leverancier, in de software opgenomen.
En zoals je kan zien bij mijn naam woon ik in de buurt.
Koploper is gratis, werkt prima maar er komen minder updates van uit. Bijvoorbeeld worden nieuwe centrales niet ondersteund.
Het draait ook alleen op Windows en in het Nederlands.
Zelf 1 jaar met Koploper gereden en vond de leercurve behoorlijk stijl.
In 2010 overgestapt op iTrain en help nu ook veel mensen op het forum, ook veel mensen die hier met iTrain rijden kunnen helpen.
iTrain is betaalde software, dat kan je als nadeel opvatten.
Een groot verdeel zou kunnen zijn dat het met Apple, Linux en Windows werkt en in alle moderne talen beschikbaar is.
Er wordt actief aan gesleuteld om het steeds beter te krijgen.
Ook worden er een boel interfaces ondersteund en de nieuwe die uitkomen worden, indien mogelijk gemaakt door de leverancier, in de software opgenomen.
En zoals je kan zien bij mijn naam woon ik in de buurt.
Bedankt voor alle uitleg,
de keuze zal inderdaad vallen tussen Itrain en koploper, ik ga me er aankomende week in verdiepen en zal jullie laten weten wat het in de toekomst word.
grt
John
de keuze zal inderdaad vallen tussen Itrain en koploper, ik ga me er aankomende week in verdiepen en zal jullie laten weten wat het in de toekomst word.
grt
John
#durftevragen