Ik kan eigenlijk gebruik van 2 ruimtes. In de eerste ruimte heb ik plek voor een baan van 2,80 bij 0,70 meter. Echter staat op dit moment mijn werktafel hier. Ik kan nog niet goed afscheid nemen van deze werkplek.
In de tweede ruimte heb ik ruimte voor een baan van 2,10 bij 1,80 meter in een L-vorm. Echter is dit op zolder waar het behoorlijk warm kan worden (al is dat niet echt een probleem). Een ander nadeel van deze ruimte is dat er zonlicht op de baan zal staan. Nu zou ik kunnen kijken of ik het raam kan blinderen of een speciale UV werende folie erop plakken.
Kortom is de 2e ruimte een betere plaats, dan hoef ik mijn werkplek niet op te offeren.
Qua het baanplan. Ik heb daar eens over zitten denken. Het mooiste zou een mix van rangeren en rijden zijn. Het liefst in een heuvelachtig landschap.
@WimC
Ik heb je baanplan al eens bekeken. Dit is ook wel een inspiratiebron. Ik vind je baanplan fraai.
@Wim H
Hellingen zou ik het liefst ook voorkomen. Ik zou dus kunnen kijken naar een eenvoudig baanplan, echter ben ik bang dat ik hier te snel op uitgekeken raak.
Ik zal eens kijken of ik iets met de tweede ruimte kan (de L-vormige baan). Wellicht is dat een beter idee, dan hoef ik mijn werkplek ook niet op te offeren.
Kortom, er is op modelspoor gebied zoveel mogelijk dat ik op dit moment door de bomen het bos niet meer zie
Met vriendelijke groet,
Dennis