hallo welkom op het forum en je hebt al aardig wat hulp gekregen zie ik.
Nu nog hopen dat je locomotief het bijnakort weer doet.
minitrix werkt niet meer
Re: minitrix werkt niet meer
Ik hoop liever dat die loc het bijnalang weer zal doen
mvg
Freddy
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Hoi Wiebe
Ten eerste welkom op dit mooie forum vol met n-spoor liefhebbers.
Ik heb begrepen dat je in almere woont. Nou ben ik best bereid om is een keer langs te komen. Om je een beetje op weg te helpen. Heb een vrij lege agenda altijd. En voor een lekker bakkie. Heb ik wel wat over. Dus als je hulp wilt dan hoor ik het wel
mvg
Reinder
Ten eerste welkom op dit mooie forum vol met n-spoor liefhebbers.
Ik heb begrepen dat je in almere woont. Nou ben ik best bereid om is een keer langs te komen. Om je een beetje op weg te helpen. Heb een vrij lege agenda altijd. En voor een lekker bakkie. Heb ik wel wat over. Dus als je hulp wilt dan hoor ik het wel
mvg
Reinder
hoi Reinder,
de loc draait weer de decoder was stuk wat zelden voor komt zij die monteur een arm mens komt wat toe zelden wat goeds.maar over je aan bod hoop ik dat ik in de toe komst een beroep op je mag doen ik moet nu even bij komen van alle beslommeringen die ik over me heen kreeg maaar zo blijft er leven in de brouwerij niet waar ? noem je dat een klein baantje wat je hebt ? poe poe daar krijg ik het warm van maar veel geluk er mee en hartelijke van mij wiebe
de loc draait weer de decoder was stuk wat zelden voor komt zij die monteur een arm mens komt wat toe zelden wat goeds.maar over je aan bod hoop ik dat ik in de toe komst een beroep op je mag doen ik moet nu even bij komen van alle beslommeringen die ik over me heen kreeg maaar zo blijft er leven in de brouwerij niet waar ? noem je dat een klein baantje wat je hebt ? poe poe daar krijg ik het warm van maar veel geluk er mee en hartelijke van mij wiebe
Nou gelukkig rijdt hij weer wiebe.
Dat is het voornaamste
Greetz
Wesley
Dat is het voornaamste
Greetz
Wesley