Backeramm am Rhein
Re: Backeramm am Rhein
kan ik mij voorstellen; zo'n voorsein zou ik ook wensen als ik een hedendaags tijdperk nabootste. Maar ja, ik zit met die ouwe stoomtroep en armseinen en eierdooiers
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
-
Hoi Jeroen,
Je blijft mij verbazen en vooral boeien met jouw indrukwekkende pareltjes van foto's en tevens schrijfstijl...
Veel succes met jouw modelbaan dit jaar en more tot come!
Groet,
Hans
Je blijft mij verbazen en vooral boeien met jouw indrukwekkende pareltjes van foto's en tevens schrijfstijl...
Veel succes met jouw modelbaan dit jaar en more tot come!
Groet,
Hans
Deutsche Bundesbahn tijdperk III/DCC Multimaus Pro/Z21-Wifi
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Bayern-Wuerttemberg: http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=8881
Ik heb hier de panto van zo'n Fleischmann restauratiewagon voor gebruikt. Voor 7 euro op marktplaats aangeschaft.de stroomafnemer op 't dak. Hier ga ik even wat voor verzinnen
Bevalt mij prima, maar jou ogen zijn natuurlijk beter dan de mijne
Dat mag, maar niet smakken en met mond dicht eten.Mag ik straks ook mee kroketten eten op zo'n beurs?
Ik rommel maar wat aan!
-
mooie foto's Jeroen
mooie zachte verlichting onder de perron overkapping is dat led
Gr Andy
Gr Andy
-
- Moderator
- Contacteer:
Mocht je nog zo'n stroomafnemer van zo'n wagon zoeken Herr J. Ik heb hier een sloopexemplaar met intacte panto liggen... Dan PB je maar ff. Over de 'prijs' worden we het wel eens denk ikRon schreef: Ik heb hier de panto van zo'n Fleischmann restauratiewagon voor gebruikt. Voor 7 euro op marktplaats aangeschaft.
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Alweer knappe foto's Jeroen . Hopelijk krijg je het probleem met de sleper snel opgelost van je exclusief trein stel
mvg NiKo
Man, man, man.... wat een WERELD plaat!!!!
Van dat gekwijl krijg ik een droge bakkes, hoogste tijd voor ein Deutsche gerstenat.
Gr. Clemens
Onbereikbare doelen; ze gaan zo lekker lang mee.
Pendelbaan Wolfach
Pendelbaan Wolfach
Dat groen wat je gebruiktop de berg.
Welke merk en type is dat?
mvg ronald
mvg ronald
Multimaus
Bezetmelders Rosoft
Servo decoders Rosoft
xTreme Keerlus Rosoft
Rails en wissel peco 55
Koploper
Sprog 2
Mijn baantje
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 14&t=10771
Bezetmelders Rosoft
Servo decoders Rosoft
xTreme Keerlus Rosoft
Rails en wissel peco 55
Koploper
Sprog 2
Mijn baantje
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 14&t=10771
TJooow,
Allereerst natuurlijk weer max dank voor de mooie en lovende woorden. We hebben weer wat foto's gemaakt als dank daarvoor! Eerst maar even de antwoordronde:
Mooi. De effort die ik in de loks-met-ESU-lokpilots heb gestopt werpt vruchten af. Ik heb één doorrijdende lok gehad dankzij de decoder. Deze lok is buitendienst gesteld en ik ben bezig met een andere decoder voor dit hok. De rest......geeft wat meer storingen, maar dat is meer omdat ik ook weer de treinsamenstellingen heb veranderd. Dat luistert altijd zo debiel nauw. Ik wil misschien ook wat teveel, maar als ik een blok maak voor een trein van 2 meter, en het heeft gewerkt, dan zál het ook werken. Als ik enkel de loks met 3 karretjes rond liet rijden dan kan ik een maand op vakantie en rijdt het nog als ik terugkom. Zo zit ik echter niet in elkaar......zoals jullie wellicht weten. De meest ideale samenstellingen ken ik nu wel, maar ik wil verder ook nog even kijken wat er méér mogelijk is. Het is altijd leuk om wat met het rollend materieel te variëren. Niettan?
De sound-Taurus mag effe van sleep verwisselen. Ja Joost, wederom containers. Niet zo zeuren.
Volgens een zogeheten vaste route rijden nu ook de stoptreintjes tussen de schaduwstations. Nog even uitvinden hoe ik dat 'op tijd' ga doen. Er moet nog wel een wissel onderzocht worden want eentje lijkt wat dienst te gaan weigeren. Naja...
Dit wil ik dus eigenlijk voorkomen; de ene Regiobahn wordt door de andere ingehaald. Kan allemaal met logische acties. Maar nogmaals: Koploper is door een soort wiskundige computerprofessor geschreven, en laat ik daar nu zelf maximaal weinig raakvlakken mee hebben. Kortom: kost wat tijd, maar we're gettin' there!
We kijken de Flirt even na terwijl die de hoek om zeilt...
Een vraag uit het publiek van hierboven was welk groen enzo......ik heb er maar een foto van genomen. Je ziet zo alles wat ik gebruik. De methode met de struikjes had ik al beschreven....
Nog een stukje groen. Ditmaal bij het water. De strandjes enzo heb ik gemaakt van grijze ballast en iets voor in de tuin wat je normaliter tussen de stenen mikt.
Altijd leuk met die Taurus is het vrolijke getoeter ("iek wiel thuuteren!") du moment dat ie uit het stationnetje vertrekt, als ie toch onverhoopt tot stilstand is gekomen. Waarom? Omdat ik dat heb ingesteld. Moehaa!
(doen we volgende keer wel effe een filmpje van, want zo'n foto is het niet helemaal....)
Nog een laatste plaat dan. Ook een goeie lok, de BR 152 van Minitrix. Daar moet ik er nog eens eentje van vinden.....
Okay dan. Vandaag weer arbeideren.
Latore,
J.
Allereerst natuurlijk weer max dank voor de mooie en lovende woorden. We hebben weer wat foto's gemaakt als dank daarvoor! Eerst maar even de antwoordronde:
Hi Ronald. Welk groen bedoel je precies? Ik heb namelijk twee schoenendozen vol met groenzooi en ongeveer alles zit wel op de berg. Als je de struiken bedoelt, die zijn gemaakt van 'het groene haar'. Verkregen van een zekere R. wonende te H. . Hij leest hier ook wel eens mee en is zelf absoluut geen onverdienstelijk modelbouwer. Samenbinden tussen een dun ijzerdraadje, in model plooien, bijknippen en dan strooisel eroverheen. Bladimitatie, turf, whatever.Ronaldp schreef:Dat groen wat je gebruiktop de berg.
mvg ronald
Alwienus, dank voor je aanbod. Ik heb zelf ook nog een panto gevonden. Ik ga eens kijken of ik die erop kan frommelen. Dan kan ie gewoon net zoals de rest lekker met de afnemer tegen de draad rijden.Hoontje schreef:Mocht je nog zo'n stroomafnemer van zo'n wagon zoeken Herr J. Ik heb hier een sloopexemplaar met intacte panto liggen... Dan PB je maar ff. Over de 'prijs' worden we het wel eens denk ikRon schreef: Ik heb hier de panto van zo'n Fleischmann restauratiewagon voor gebruikt. Voor 7 euro op marktplaats aangeschaft.
Groetjes,
Hoontje
Ja, het is een LEDstrip van Digirails. Digikeijzer. Digibléh. Precies de juiste teint licht die ik zocht.gek op stoom schreef:mooie foto's Jeroen
Gr Andy
Mooi. De effort die ik in de loks-met-ESU-lokpilots heb gestopt werpt vruchten af. Ik heb één doorrijdende lok gehad dankzij de decoder. Deze lok is buitendienst gesteld en ik ben bezig met een andere decoder voor dit hok. De rest......geeft wat meer storingen, maar dat is meer omdat ik ook weer de treinsamenstellingen heb veranderd. Dat luistert altijd zo debiel nauw. Ik wil misschien ook wat teveel, maar als ik een blok maak voor een trein van 2 meter, en het heeft gewerkt, dan zál het ook werken. Als ik enkel de loks met 3 karretjes rond liet rijden dan kan ik een maand op vakantie en rijdt het nog als ik terugkom. Zo zit ik echter niet in elkaar......zoals jullie wellicht weten. De meest ideale samenstellingen ken ik nu wel, maar ik wil verder ook nog even kijken wat er méér mogelijk is. Het is altijd leuk om wat met het rollend materieel te variëren. Niettan?
De sound-Taurus mag effe van sleep verwisselen. Ja Joost, wederom containers. Niet zo zeuren.
Volgens een zogeheten vaste route rijden nu ook de stoptreintjes tussen de schaduwstations. Nog even uitvinden hoe ik dat 'op tijd' ga doen. Er moet nog wel een wissel onderzocht worden want eentje lijkt wat dienst te gaan weigeren. Naja...
Dit wil ik dus eigenlijk voorkomen; de ene Regiobahn wordt door de andere ingehaald. Kan allemaal met logische acties. Maar nogmaals: Koploper is door een soort wiskundige computerprofessor geschreven, en laat ik daar nu zelf maximaal weinig raakvlakken mee hebben. Kortom: kost wat tijd, maar we're gettin' there!
We kijken de Flirt even na terwijl die de hoek om zeilt...
Een vraag uit het publiek van hierboven was welk groen enzo......ik heb er maar een foto van genomen. Je ziet zo alles wat ik gebruik. De methode met de struikjes had ik al beschreven....
Nog een stukje groen. Ditmaal bij het water. De strandjes enzo heb ik gemaakt van grijze ballast en iets voor in de tuin wat je normaliter tussen de stenen mikt.
Altijd leuk met die Taurus is het vrolijke getoeter ("iek wiel thuuteren!") du moment dat ie uit het stationnetje vertrekt, als ie toch onverhoopt tot stilstand is gekomen. Waarom? Omdat ik dat heb ingesteld. Moehaa!
(doen we volgende keer wel effe een filmpje van, want zo'n foto is het niet helemaal....)
Nog een laatste plaat dan. Ook een goeie lok, de BR 152 van Minitrix. Daar moet ik er nog eens eentje van vinden.....
Okay dan. Vandaag weer arbeideren.
Latore,
J.
Mooie foto's weer
Op die foto met die tuuterende Taurus, hangt de bovenleiding wel een beetje scheef, maar als je naast de baan staat/zit zal dat denk ik niet opvallen. En de pantograaf zit verkeerd tegen de bovenleiding. Maar het is makkelijk zeuren, op mijn laatste foto's had ik de pantografen niet eens omhoog
En zie ik het goed dat je Flirt aan de verkeerde kant rijdt?
Op die foto met die tuuterende Taurus, hangt de bovenleiding wel een beetje scheef, maar als je naast de baan staat/zit zal dat denk ik niet opvallen. En de pantograaf zit verkeerd tegen de bovenleiding. Maar het is makkelijk zeuren, op mijn laatste foto's had ik de pantografen niet eens omhoog
J.Alwienus, dank voor je aanbod. Ik heb zelf ook nog een panto gevonden. Ik ga eens kijken of ik die erop kan frommelen. Dan kan ie gewoon net zoals de rest lekker met de afnemer tegen de draad rijden.
Om die fleischmann panto op de flirt te flansen, heb ik het gat voor de schroef iets groter moeten boren.
Zijn weer mooie foto's man.
Ik heb hier een 189 van minitrix, die heeft zijn panto ook zo tegen het draad.
Wat ik ook probeer, het blijft zo.
Maar ach, het is N spul en je ziet het alleen op foto.
gr. Ron
Ik rommel maar wat aan!
Herr J.
Op de mooie foto's van jouw prachtige baan rijden zie ik dat de treinen keurig met de stroomafnemer tegen de draad rijden. Volgens mij laat jij de treinen al een tijdje zo rondrijden, geeft dit abnormale slijtage aan de sleepstuk van de stroomafnemer?
Gr. Clemens
Op de mooie foto's van jouw prachtige baan rijden zie ik dat de treinen keurig met de stroomafnemer tegen de draad rijden. Volgens mij laat jij de treinen al een tijdje zo rondrijden, geeft dit abnormale slijtage aan de sleepstuk van de stroomafnemer?
Gr. Clemens
Onbereikbare doelen; ze gaan zo lekker lang mee.
Pendelbaan Wolfach
Pendelbaan Wolfach
-
mooie foto's weer
volgens mij zit de panto goed
in het echt word hij ook helemaal gebruikt
anders zou hij alleen in het midden slijten
https://youtu.be/S3nEIuDlmZs
Gr Andy
volgens mij zit de panto goed
in het echt word hij ook helemaal gebruikt
anders zou hij alleen in het midden slijten
https://youtu.be/S3nEIuDlmZs
Gr Andy
Kijk al een tijdje mee op dit forum en was al flink onder de indruk van wat je maakt.
Dus bij deze mijn eerste oooohhhh en aaaahhhh reactie, vind vooral je laatste pica errug mooi!
En doe inderdaad maar ff een filmpje van die tuuuttertaurus, ben ik ook wel benieuwd naar.
Zo lang ie maar niet zo klinkt....
Groet,
Oscar
Dus bij deze mijn eerste oooohhhh en aaaahhhh reactie, vind vooral je laatste pica errug mooi!
En doe inderdaad maar ff een filmpje van die tuuuttertaurus, ben ik ook wel benieuwd naar.
Zo lang ie maar niet zo klinkt....
Groet,
Oscar
-
Beste J,
Maakt de wasstraat van Backerhamm am Rhein overuren??? , de locs zijn nog zo schoon
Nu even zonder gekheid, weer fantastische foto's, ben net begonnen met het vervuilen van wagons, maar dat is nog een hele kunst
Met vriendelijke groet,
Mark
Maakt de wasstraat van Backerhamm am Rhein overuren??? , de locs zijn nog zo schoon
Nu even zonder gekheid, weer fantastische foto's, ben net begonnen met het vervuilen van wagons, maar dat is nog een hele kunst
Met vriendelijke groet,
Mark
Met vriendelijke groet, Mark
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Haha, mooie woorden weer, guys!
Voor wat ik allemaal nog te doen heb of wil doen überhaupt....daar kan ik wel wat mankracht voor gebruiken. Bomen, struiken, groenen, bovenleiding, lantaarns en de aansluiting ervan, verkeersborden, figuurtjes plaatsen cq. scenes maken, seinen plaatsen en aansluiten en dan ook nog túuteren en onderhoud en loks en wagons verouderen....pfff.... Wat, een hobby vraagt u? Een fulltime job!
Ja, daar kom ik wel uit. Ik verzin wel wat moois. Desnoods deze panto lichtelijk fixeren ofzo....
Vwb jouw Minitrix-lok: ik heb hier die BR 152, dat blauwe ding, en daar had ik hetzelfde mee. Het sleepstuk zit vast op zo'n buisje, en dat werkt wat tegen. Gewoon even goed positioneren en met een minuscuul drupje secondenlijm fixeren. There you go.
Als we hetzelfde zien, dan kijken we naar het Jeroni's Inter-modular Catenary Continuity System (bij ProRail beter bekend als het JimCCs, uitgesproken Jimkuz. Dit is gewoon een stukkie draad tussen de modules om de panto's te begeleiden naar de volgende module. Dat hoeft niet mooi natuurlijk, wel functioneel. Ik heb het voor de lol wel even donker geschilderd want die glans stond me tegen. Het grote gevaar daarvan is natuurlijk wel dat als je de boel uit elkaar haalt je begint met de bovenleiding, dan de elektriciteit, en dan de fysieke modules uit elkaar te halen. In die volgorde....SOP!
De panto staat qua positie wel goed, enkel krijg ik het schuitje niet mooi tegen de bovenleiding. Boven schrijf ik aan Ron al een manier, en ik verdenk de Tauruspanto's van hetzelfde euvel. Gewoon even met de lijm aan de gang en klaar. Dan kan ik ook direct de stroomafnemer even donker verven, want dat chroom is leuk voor op een Audi maar niet voor op een goederentreinlok.
De Flirt rijdt aan de goeie kant. De foto die je wellicht op het verkeerde been zet laat de RE zien die op het inhaal/wachtspoortje staat.
Snel weer foto's!
J.
Ja, wat een topfilmpje he? Hier tuutert ie gelukkig wat serieuzer. Mag ook wel voor dat geld! Ish poshitief tuuterr!tuuteren
Hi Mark,Marksintpancras schreef:Beste J,
Met vriendelijke groet,
Mark
Voor wat ik allemaal nog te doen heb of wil doen überhaupt....daar kan ik wel wat mankracht voor gebruiken. Bomen, struiken, groenen, bovenleiding, lantaarns en de aansluiting ervan, verkeersborden, figuurtjes plaatsen cq. scenes maken, seinen plaatsen en aansluiten en dan ook nog túuteren en onderhoud en loks en wagons verouderen....pfff.... Wat, een hobby vraagt u? Een fulltime job!
Ron,Ron schreef:J.Alwienus, dank voor je aanbod. Ik heb zelf ook nog een panto gevonden. Ik ga eens kijken of ik die erop kan frommelen. Dan kan ie gewoon net zoals de rest lekker met de afnemer tegen de draad rijden.
Om die fleischmann panto op de flirt te flansen, heb ik het gat voor de schroef iets groter moeten boren.
Zijn weer mooie foto's man.
Ik heb hier een 189 van minitrix, die heeft zijn panto ook zo tegen het draad.
Wat ik ook probeer, het blijft zo.
Maar ach, het is N spul en je ziet het alleen op foto.
gr. Ron
Ja, daar kom ik wel uit. Ik verzin wel wat moois. Desnoods deze panto lichtelijk fixeren ofzo....
Vwb jouw Minitrix-lok: ik heb hier die BR 152, dat blauwe ding, en daar had ik hetzelfde mee. Het sleepstuk zit vast op zo'n buisje, en dat werkt wat tegen. Gewoon even goed positioneren en met een minuscuul drupje secondenlijm fixeren. There you go.
Hi Wim,WimC schreef:Mooie foto's weer
Als we hetzelfde zien, dan kijken we naar het Jeroni's Inter-modular Catenary Continuity System (bij ProRail beter bekend als het JimCCs, uitgesproken Jimkuz. Dit is gewoon een stukkie draad tussen de modules om de panto's te begeleiden naar de volgende module. Dat hoeft niet mooi natuurlijk, wel functioneel. Ik heb het voor de lol wel even donker geschilderd want die glans stond me tegen. Het grote gevaar daarvan is natuurlijk wel dat als je de boel uit elkaar haalt je begint met de bovenleiding, dan de elektriciteit, en dan de fysieke modules uit elkaar te halen. In die volgorde....SOP!
De panto staat qua positie wel goed, enkel krijg ik het schuitje niet mooi tegen de bovenleiding. Boven schrijf ik aan Ron al een manier, en ik verdenk de Tauruspanto's van hetzelfde euvel. Gewoon even met de lijm aan de gang en klaar. Dan kan ik ook direct de stroomafnemer even donker verven, want dat chroom is leuk voor op een Audi maar niet voor op een goederentreinlok.
De Flirt rijdt aan de goeie kant. De foto die je wellicht op het verkeerde been zet laat de RE zien die op het inhaal/wachtspoortje staat.
Snel weer foto's!
J.
Zo, maar weer even wat serieuzers dan voor het forum qua bijdrage.
Veel gedaan de laatste tijd. Beetje bouwen, beetje verouderen, beetje tunen, beetje.....naja, van alles eigenlijk.
De bouw- en groenfoto's houden jullie nog even tegoed. Wel heb ik gisteren terwijl iets aan het drogen was nog kunnen verouderen na verschillende 'klachten' dat de loks te schoon waren. Het brulaapje, te weten de Taurus van de WLB, mag nu schreeuwend rondrijden met een nieuwe vieze jas. Daar ben je dan toch weer zo'n 2,5 uur mee bezig....wat vliegt de tijd dan. Naja, niet de beste foto's alhier, maar in ieder geval even een snel plaatje:
Ja....dat smoelt al iets beter. Geen glimmende stroomafnemers meer, en hij past nu beter in het landschap én voor de trein....
Close-up. Mocht je dit ook doen, koop ff van die Tamiya afplak-tape. Echt nodig voor de ramen! Anders krijg je zo'n waas er overheen van de matte spray voor de fixatie van de poedertjes.
En dan is het nu tijd voor.......een fillumpjuuuuh!
Grtz,
J.
Veel gedaan de laatste tijd. Beetje bouwen, beetje verouderen, beetje tunen, beetje.....naja, van alles eigenlijk.
De bouw- en groenfoto's houden jullie nog even tegoed. Wel heb ik gisteren terwijl iets aan het drogen was nog kunnen verouderen na verschillende 'klachten' dat de loks te schoon waren. Het brulaapje, te weten de Taurus van de WLB, mag nu schreeuwend rondrijden met een nieuwe vieze jas. Daar ben je dan toch weer zo'n 2,5 uur mee bezig....wat vliegt de tijd dan. Naja, niet de beste foto's alhier, maar in ieder geval even een snel plaatje:
Ja....dat smoelt al iets beter. Geen glimmende stroomafnemers meer, en hij past nu beter in het landschap én voor de trein....
Close-up. Mocht je dit ook doen, koop ff van die Tamiya afplak-tape. Echt nodig voor de ramen! Anders krijg je zo'n waas er overheen van de matte spray voor de fixatie van de poedertjes.
En dan is het nu tijd voor.......een fillumpjuuuuh!
Grtz,
J.
Gaahaaaf weer! Lekker ranzig. Geluid is toch best leuk.
Ik heb een TEE RaM met geluid, maar die heb/had ik eigenlijk bijna nooit aan staan. Ding ligt nu alweer 3 jaar te rusten in zijn doos... Als ik er tegenaan loop, toch maar eens voor een TPVI loc met geluid gaan.
Greetz, Jerome.
Ik heb een TEE RaM met geluid, maar die heb/had ik eigenlijk bijna nooit aan staan. Ding ligt nu alweer 3 jaar te rusten in zijn doos... Als ik er tegenaan loop, toch maar eens voor een TPVI loc met geluid gaan.
Greetz, Jerome.
Machtig mooi weer en verouderen...tja ik durf het wel aan met mijn gebouwen maar nog niet met mijn rijdend materieel. Is er ergens een tips en truuks hiervoor?
Modeltrein porno jeroen toppie weer wie immer
Groetjes marco
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057
Vaste baan op zolder ( in aanbouw )
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911
pleuris herrie
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Hmmm....je gebouwen en scenery wel, en je baan niet? Zeker met jouw kwaliteiten zou ik me niet zo'n zorgen maken om het in ieder geval eens te proberen. Het is wat koudwatervrees want "een treintje is zo duur!". Flauwekul, want huisjes zijn ook duur. Eerst beginnen met een oud wagonnetje en wat poeders (Artitec, Noch, ...). Bevalt het niet, gewoon onder de kraan en opnieuw beginnen. En daarna een duurder/nieuwer wagonnetje. Misschien even fixeren; hiervoor Matt Finish van......Tamiya, de TS-80. Werkt perfect en droogt snel.EdwinB schreef:Machtig mooi weer en verouderen...tja ik durf het wel aan met mijn gebouwen maar nog niet met mijn rijdend materieel. Is er ergens een tips en truuks hiervoor?
De lok hierboven heeft denk ik wel 8 lagen finish. Ik doe het in laagjes, want zo krijg ik dat uitgewaaide vuilspoor van het dak. Gewoon eens proberen. Echt leuk om te doen ook.
@de rest,
Thanks. Ja Marco, dankje: Immergut! Kan niet wachten je baan weer eens te zien. Ik neem wel 2 blikjes bier mee dan !