Waarom zo laat? Half drie?
Tegen die tijd zit ik denk ik al in de auto want het bugget voor november is niet zo groot.
Je bent zo een uur kwijt als het gezellig is.
Als ik ga dan wordt het de zondag (even een slag om de arm want ik ga ook al naar Keulen en Stuttgart, luxeprobleem ik weet het). Zal m'n serieuze pet opdoen in dat geval.
Qua tijd zou ik eerder zeggen een half uur tot een uurtje eerder.
Robert
P.s. eventueel heb ik wel wat foto's van Stuttgart mee als daar behoefte aan is. Foto's van de N-baan Weesp bijvoorbeeld die daar ook staat. (Just kidding; ik ga vooral omdat er 4 N-smalspoor banen op display staan. Dat wil ik gewoon een keer zien en veel foto's van maken)
Wat gaat er besproken worden Hans?
Dan kan men zich daar mentaal vast op instellen zodat de kans groter is op een inhoudelijke feedback van een ieder die er bij is
en dat bevorderd de serieusheid van het geheel.
By the way,.. ik weet nog niet welke dag ik kom maar de kans is groot dat ik in het gezelschap ben van mijn vriendin.
Of ik dan moet aanschuiven bij een serieuze modelspoor tafel.. (inderdaad dilema )
Laat maar horen wat er zoal bij jullie speelt.
Anders als uitgangspunt dezelfde onderwerpen als Eurospoor:
Onderwerp(en):
-Bij wie gaan "we" op bezoek en bekijken we zijn of haar N-Spoor baan.
-Wie meld zich hiervoor aan
-Nieuwigheden
-Bespreken uitkomst(en) Polls
-etc.
LOL!!
zullen we eens een 1855 en een 1838 naast elkaar zetten en met z'n alle eens kijken wat nou precies de verschillen zijn, de voors en tegens... en daaruit een gezamelijke conclusie proberen te trekken?
dus 2 modellen, meetlatje met 0.5mm aanduiding, loepje eventueel... en op onderzoek uit.
Uitkomsten polls is ook intresant.. mits iemand die op papier kan meenemen?
mmhajvth schreef:LOL!!
zullen we eens een 1855 en een 1838 naast elkaar zetten en met z'n alle eens kijken wat nou precies de verschillen zijn, de voors en tegens... en daaruit een gezamelijke conclusie proberen te trekken?
dus 2 modellen, meetlatje met 0.5mm aanduiding, loepje eventueel... en op onderzoek uit.
Als je DAT gaat lopen doen, ben ik direct weg!
By the way, ik ben er zondag...zaterdag in Villebon sur Yvette, treintjesbeurs bezoeken namelijk .
mmhajvth schreef:LOL!!
Uitkomsten polls is ook intresant.. mits iemand die op papier kan meenemen?
m.v.g.
Mark
Mark,
Jij neemt loep(je) mee en ik een schuifmaat. Verder nog wat?
Zo te lezen doen we de test samen, anderen lijken er niet te komen
Ik weet nog niet of ik wel kom dan moet ik alleen gaan, want vaders wordt a.s woensdag aan zijn voet geopereerd en kan dan dus niet lopen.
En als ik kom wordt het zaterdag.
En waneer komt de rest dan???? (mark en hans)
Groetjes,
Rob
Ps volgens mij is de test dan tussen de 1855 van minitrix en 1738 fleischmann en niet de 1838
Oh ik ben er wel, maar of ik iets zinnigs kan zeggen over een NS 1600-1800 weet ik niet. Als Flm nou eens uit zou leveren dan zetten we er ook een 737201 naast. Die is namelijk veeeeel vetter als die gele dingen van de NS.
Robert
p.s. Waar ik eigenlijk op doel, we gaan niet op dat ene issue zitten want dan is het voor mij niet zo interessant.
Robert_N-Nm schreef:p.s. Waar ik eigenlijk op doel, we gaan niet op dat ene issue zitten want dan is het voor mij niet zo interessant.
Hear, hear. Ik wil er best bij zijn, maar als er uitsluitend met een schuifmaatje verschillen worden gezocht tussen twee modellen (waar - bij definitie - lang niet iedereen wat aan zal hebben, áls er al iets met de gegevens wordt gedaan) tja...dan sla ik ook over.
Robert_N-Nm schreef:p.s. Waar ik eigenlijk op doel, we gaan niet op dat ene issue zitten want dan is het voor mij niet zo interessant.
Hear, hear. Ik wil er best bij zijn, maar als er uitsluitend met een schuifmaatje verschillen worden gezocht tussen twee modellen (waar - bij definitie - lang niet iedereen wat aan zal hebben, áls er al iets met de gegevens wordt gedaan) tja...dan sla ik ook over.
Hallo,
Zoalng niemand anders iets inbrengt zijn dat de onderwerpen die aan de orde komen.
Heb je zelf een onderwerp, dan kun je dat hier natuurlijk inbrengen.
Gezellige babbel en kennismaking is denk ik de beste optie. Onderwerpen komen vanzelf. Heb zelf ook niet de interesse om over verschillen te debatteren. Normaal ben ik er zaterdag anders een volgende keer.