Henry,henry schreef:beste mensen, ik wordt al bang als ik koploper zie en ook als ik itrain zie, ik moet een weg zien te vinden hoe ik het ga doen, heb gezien dat er op een ander forum veel aandacht is besteed maar hier op dit forum is het erg stil als ik deze vraag stel, dit vindt ik eigenlijk wel jammer want ik wil toch binnenkort een keuze gaan maken.
Zoals Paul Haagsma al aangaf en waar ik ook achter sta is het Koploper forum er voor Koploper vragen. Dat er hier ook af en toe vragen en problemen opgelost worden maakt niet uit, beter zou zijn dit op het Koploper forum te doen.
Hulp zoeken voor de keuze / advies van welk programma je wil gaan gebruiken is iets anders. Je bent niet de eerste die er mee begint en ook niet de eerste die weinig tot iets van computers weet. Maar je heb de weg hier gevonden en dan kan je ook de weg in Koploper vinden. Natuurlijk zal je dat heel veel energie en knopen kosten maar op termijn zal je er trots op zijn. Als ik je wagenpark inmiddels zie kom je zonder programma helemaal nergens. Uiteindelijk kan je jezelf op je borst kloppen dat je het gedaan hebt.
En op het Koploper Forum staan vele je bij door de jungle ongeacht of je newbie dummy of weet ik wat bent
PS de meeste zijn Abraham