Hans schreef:
Met het artikelnummer (305605) ben ik naar Modeltreinexpress in Vlaardingen gegaan. Die hebben hem besteld en geleverd. Ze hebben ook een website (
http://www.modeltreinexpress.nl/www/startpagina.asp). Je kunt daar zoeken op artikelnummer.
m.vr.gr.
Hans
Thnx Hans! ga gelijk op jacht!
Net weer wat leuks gekocht en ook de postbode heeft zn werk weer gedaan:
Eindelijke de laatste van de 4 verschillende bierwagens uit de serie: 8233 "Spaten". Nu heb deze alle vier dus.
Verder 10 wagens met vaten (die vaten moeten wel ff geweatherd worden want ze zijn we heeel rood en heeeel blauw). Ik had er daar al 8 van dus weer een lekker sleepje nu.
Tevens even 5 NS NAM ketelwagens: de 3delige 15611 set van minitrix en uiteraard de liliputs L265968 & L 265969. Vooral de liliputs zijn heel mooi maar dat mag ook wel voor die prijs
Die NS ketels komen achter mn 1200 trouwens... ik denk met de tijd nog een trix setje te kopen zodat het een wat langer sleepje wordt. Hebben die trixsetje allemaal andere wagen nummers trouwens???? of heb je dan gewoon 2x dezelfde wagens?
Hier het zwikkie achter de 1212 (Stoffel keek er naar 'en hij zag dat het goed was').