Ik zal mezelf even voorstellen.. Mijn naam is Kevin, woonachtig in het zuiden des lands en gek van modelspoor

Na 1 / 1,5 jaar lang bezig te zijn geweest met een passend baanplan te maken, wat voldoet aan mijn wensen, ben ik tot de conclusie gekomen, dat een overstap naar N, mij dichterbij een realisatie kan brengen van wat ik wil...

Wat wil ik dan.. ( hoor ik menigeen al roepen )

1. Een mooi overzichtelijk stationsemplacement met kleine rangeermogelijkheden en opstelsporen.
2. Een klein stukje goederenspoor
3. Plaats voor moderne scenery. ( ik hou niet van grote Zwitserse alpen etc etc )
4. Ik hou van NS materiaal, maar rijdt met wat ik mooi vindt, dus heb geen specifiek thema
5. Ik vindt de Fleischmann rails met bedding het meest geschikt voor mij. Aangezien ik in H0 ook Marklin C-rails heb genomen incl bedding.
6. In de toekomst wil ik wel via de pc gaan rijden, maar ook de mogelijkheid hebben om zelf te "spelen".
Daarnaast wil ik een schaduwstation
Ja dat is een beetje hoe ik het voor me zie

Bijgevoegd vinden jullie een afbeelding van mijn beschikbare ruimte.. Denk dat ik in N hiermee wel aardig ver moet kunnen komen. Daarnaast hoop ik dat ik via dit forum heel veel kan leren op het gebied van N.
Groetjes Kevin