WD10 helemaal dood

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
stuiverman
Berichten: 64
Lid geworden op: 05 jan 2010 10:54

WD10 helemaal dood

Bericht door stuiverman »

Deze week een WD10 aangelsoten volgens het boekje. Dus rijspanning op 1+2 en 15V op 3+4.
Proberen te starten.
Geen LED brandt, geen DCC-station kan m zien (leesfout) en output 1 blijft op 15V staan.
Een van jullie soms ook eens meegemaakt?

groeten van Harry


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3748
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: WD10 helemaal dood

Bericht door maarten »

Onderwerp verplaatst naar het juiste forum.


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: WD10 helemaal dood

Bericht door shoven »

Ehm... Maarten, twee vragen:
- Waarom is dit niet het goede subforum? Lijkt me een probleem met een digitaal ding...
- En waar is het draadje nu gebleven?? (dus wat is het juiste subforum?)


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Willempie
Elektronica/Commercieel
Berichten: 1017
Lid geworden op: 11 mei 2013 08:36

Re: WD10 helemaal dood

Bericht door Willempie »

We gaan hier nu toch ook hier geen BNLS en 3Rail toestanden en praktijken krijgen.
Een goede moderator is onzichtbaar. :roll:

Groetjes



Detlev
Berichten: 755
Lid geworden op: 06 feb 2011 13:21
Locatie: Den Haag

Re: WD10 helemaal dood

Bericht door Detlev »

Ik denk dat Maarten het hier juist heen heeft geplaatst, en dat netjes heeft vermeld (want anders volgt weer het verwijt dat het NIET is gemeld...). Nu staat het in het goede subforum.


Gebruikersavatar

maarten
Moderator
Berichten: 3748
Lid geworden op: 07 nov 2010 20:05
Locatie: Oosterhout

Re: WD10 helemaal dood

Bericht door maarten »

@Steven: Onderwerp is verplaatst circa 10 minuten nadat het is aangemaakt. Op het moment dat jij het las stond ie inmiddels inderdaad op de juiste plek. ;)

@willempie: ik mis de toegevoegde waarde van je opmerking. Daarnaast vind ik een onzichtbare moderator niet transparant. Dan wordt er verplaatst, geknipt en geplakt zonder dat de schrijver van een post iets door heeft (of er iets van opsteekt).

@allen: waarom een melding dat een onderwerp verplaatst is? Gewoon een stukje bewustwording dat je even nadenkt waar je een bepaalde vraag/onderwerp plaatst. Dus niet in het eerste de beste forum waar je toevallig aan het lezen was maar in het juiste (sub-)forum. Dat is makkelijker voor je zelf om iets terug te vinden maar zeker ook voor je mede-forumgenoten die een oplossing zoeken voor een soortgelijk probleem. Overigens ga ik er van uit dat dit onderwerp per ongeluk op de verkeerde plek is gezet zonder kwade opzet. ;) Bedoeld puur ter info, niet om een beschuldigende vinger te wijzen!

Verdere opmerkingen zijn van harte welkom per pb, dan blijft dit onderwerp 'schoon' . De starter heeft ook nog geen antwoord gekregen waar hij wat aan heeft. ;)


Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Plaats reactie