Rugzak Baan

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Rugzak

Rugzak Baan

Bericht door Rugzak »

Hallo allemaal.

Ik ben meer een lezer als een schrijver op diverse fora. maar dan toch maar even een verhaaltje

Na veel lezen en kijken en wat vragen in het digitaal draadje over ombouwen van locs heb ik nu een klein digitaal test baantje liggen met een Multimause als besturing samen met een S88expressnetLi van Rosoft en daar ook de S88 en WDD decoders van. Koploper stuurt het aan

1 BR80 heb ik los Digitaal gekocht en komt uit een startset.
1 BR80 heb ik omgebouwd naar Digitaal met een ESU micro V4 multi (deze stotterd dus moet nog wat schoonmaak aandacht)
1 BR212 heb ik omgebouwd met een Kuhn 045 maar dat ging niet helemaal van een leien dakje dus decoder kaduk en nu dus even een laisdcc decoder erop maar die is niet af te regelen dus nu wachten tot er weer decoders voorradig zijn.
Filmpje van het baantje is hieronder te zien..
het loopt niet 100% maar het is ook maar een test.

2 locs test
http://youtu.be/ZH7Qw2ZAJ8Q

3 loks test
http://youtu.be/S9xWuCjoQ4o

Momenteel niet echt de ruimte een een baan te bouwen. maar ik denk zo met wat modules die stapelbaar zijn wel uit de voeten te kennen voorlopig.
Het ombouwen en digitaliseren vind ik geweldig om te doen en koploper zo laten werken dat het doet wat ik wil kan ik ook al heel wat tijd in kwijt dus vervelen doen we niet.

Groeten,
Rudi / Rugzak

Onderwerp starter
Rugzak

Re: Rugzak Baan

Bericht door Rugzak »

Ook een plaatje van het spinnenweb,

Rosoft S88sd Rosoft Wissel decoders
Aangestuurd met roco multimouse en op de pc via een S88expressnetLi en koploper.

Omdat ik al met een H0 baan heb mogen stoeien om het digitaal te laten werken en in koploper te zetten had ik al een beetje ervaring
deze keer werkte het dan ook in een keer :)

Langzaam zullen we nog wel uit bereiden maar dat zien we wel weer

Groeten
Rudi
Bijlagen
het spinneweb
het spinneweb
IMG_3819.JPG (97.14 KiB) 2777 keer bekeken

Plaats reactie