Even voorstellen

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Ronald2016
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Ronald2016 »

Ik ben een beginneling die nog maar net komt kijken. N vind ik het mooiste om te zien en er ook mee te werken. Vroeger toen ik nog jong was keek en reed ik de treinen bij mijn opa. Mijn vader wilde er ook mee beginnen maar kreeg kinderen en de kamer waar die wilde beginnen moest opgeofferd worden en toen wij uit huis zijn gegaan. Kreeg mijn moeder een beroerte en moesten ze naar een verzorgingshuis toe, thuis wonen ging niet en hierdoor had mijn vader geen ruimte om het op te bouwen. Nu heb ik al die spullen en ik begin nu vrije tijd te krijgen en de hobby begint weer te kriebelen.

Ben nu bezig om alle info tot me te nemen voor een vol automatisch digitaal schaduw station. Zoals wat heb ik allemaal nodig. Welke wissels.

Ik zag gisteren hier op het forum een fantastisch filmpje over een 2de nivo schaduw station. iets van 70 treinen enzo. Ik heb wel een aantal leuke treinen in mijn hoofd zitten maar ik ben nu nog helemaal clue less wat ik moet maken.

Ik ben bezig de berging aan het opruimen en dan weet ik wat voor ruimte ik heb. denk een U of J vorm. Op naar meer info zoeken.
Laatst gewijzigd door Ronald2016 op 22 aug 2016 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging

rc.amsterdam

Re: Even voorstellen

Bericht door rc.amsterdam »

Hallo Ronald - welkom op deze club zoals ik het noem. En kijk goed om je heen, zoals je je hebt voorgenomen. Er zijn veel mogelijkheden.

vr gr
Rob

Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.

traiNiac

Bericht door traiNiac »

Welkom Ronald,

ben benieuwd waar je op uitkomt.

Hans

Bericht door Hans »

Hallo Ronald,

Welkom op het forum

m,vr,gr,

Hans

XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan

Krab

Bericht door Krab »

Welkom Ronald op het N - forum .

m.v.g. Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

MarcoFM12

Bericht door MarcoFM12 »

Welkom !

Groetjes,
Marco

Wablo

Bericht door Wablo »

Ronald,
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, heb je al wel een idee over het tijdperk en land waarin je de baan wil gaan bouwen, trouwens, om de materie goed onder de knie te krijgen is het altijd slim om te beginnen met de aanleg van een testbaantje en niet meteen met een giga baan,
gr.
Bert

Onderwerp starter
Ronald2016
Contacteer:

Bericht door Ronald2016 »

Ik ga denk ik in de huidige tijd bouwen, gaat waarschijnlijk een fantasie baan worden deels nederlands en duits ivm bergen. Gaat waarschijnlijk iets worden wat ik mooi vind.
Haters gone hate denk ik maar maakt mij niet uit.

Ik denk dat ik als testje met 2 wissels ga werken een recht stuk in het midden en dan 2 bochten, ff rondjes rijden.
Dan kijken of ik met itrain dan het allemaal kan laten werken. Verschillende baanvakken enzo.

Met vriendelijke groet,
Ronald

N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Plaats reactie