VRAAG
VRAAG
Weet iemand een gratis server waar je nogal een grote webruimte hebt iets van 200 MB en een forum op kan zetten.
En dan ook de vraag of er mensen zijn die moderator wil worden.
En dan ook de vraag of er mensen zijn die moderator wil worden.
-
Re: VRAAG
Nee²
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Weet wel een server maar dan betaal je 50 euro per jaar voor 2 GB.
Of er moeten gekken zijn die het forum en blad willen steunen als donateur per jaar.
Ik kijk wel even.
Of er moeten gekken zijn die het forum en blad willen steunen als donateur per jaar.
Ik kijk wel even.
-
Ik wel een beetje gek maar ondersteun niet
Grtzz Rob
Wesley,
Mis ik nu iets, je was toch gestopt met dat blad en forum?
Maar antwoord op je vraag hier, Nee, en geen belang ook, we hebben al forums genoeg, en zolang dit forum er is, zal ik zeker niet naar nog een andere er bij gaan kijken, volg er nu 2, waarvan deze het meest, en het andere grotere forum slecht 1 a 2x peer week ff kort, en dat kost mij al meer dan genoeg bouwuurtjes
mvg
Freddy
Mis ik nu iets, je was toch gestopt met dat blad en forum?
Maar antwoord op je vraag hier, Nee, en geen belang ook, we hebben al forums genoeg, en zolang dit forum er is, zal ik zeker niet naar nog een andere er bij gaan kijken, volg er nu 2, waarvan deze het meest, en het andere grotere forum slecht 1 a 2x peer week ff kort, en dat kost mij al meer dan genoeg bouwuurtjes
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
wesley ga je mij nu vertellen dat je een eigen forum gaat opzetten terwijl je eerst aangeeft dat je zoveel tijd in de vorige moest stoppen.
ik kan jouw niet echt meer volgen.
je plaatst continu berichtjes over je baan maar je hebt ons geen foto laten zien, ga hier nu eerst mee aan de gang dat is tenslotte de hobby welke in dit forum wordt besproken.
ik kan jouw niet echt meer volgen.
je plaatst continu berichtjes over je baan maar je hebt ons geen foto laten zien, ga hier nu eerst mee aan de gang dat is tenslotte de hobby welke in dit forum wordt besproken.
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Wesley. Kijk eens op http://www.webhosters.nl.
En sorteer op prijs. Mocht je een serieus plan hebben een forum op te zetten zijn er ongetwijfeld aanbieders die je van je zakgeld wel kan betalen. Let wel dat een forum bepaalde criteria eist van een webserver. Als je hier niet mee bekend bent zou ik me daar eerst eens in verdiepen.
En eventueel zijn er wel aanbieders van gratis forums, inclusief reclame uiteraard. En dan kun je je bestanden wel op de account van je internetprovider zetten bijvoorbeeld.
Tot zover een inhoudelijk antwoord. Ik zou je persoonlijk ook afraden nog een forum over modelspoor te beginnen. Het wereldje is klein, en fora genoeg.
Tot slot, in het geval dat het meer gaat om experimenteren met "websites", dan zou ik eens gaan zoeken naar termen als XAMPP / Apache.
mvg, Nico
ps. Ik denk niet dat hier (veel) leden zitten te wachten op dit soort actieve acquisitie voor persoonlijke projectjes. Daarvoor neemt de hobby te veel tijd in
En sorteer op prijs. Mocht je een serieus plan hebben een forum op te zetten zijn er ongetwijfeld aanbieders die je van je zakgeld wel kan betalen. Let wel dat een forum bepaalde criteria eist van een webserver. Als je hier niet mee bekend bent zou ik me daar eerst eens in verdiepen.
En eventueel zijn er wel aanbieders van gratis forums, inclusief reclame uiteraard. En dan kun je je bestanden wel op de account van je internetprovider zetten bijvoorbeeld.
Tot zover een inhoudelijk antwoord. Ik zou je persoonlijk ook afraden nog een forum over modelspoor te beginnen. Het wereldje is klein, en fora genoeg.
Tot slot, in het geval dat het meer gaat om experimenteren met "websites", dan zou ik eens gaan zoeken naar termen als XAMPP / Apache.
mvg, Nico
ps. Ik denk niet dat hier (veel) leden zitten te wachten op dit soort actieve acquisitie voor persoonlijke projectjes. Daarvoor neemt de hobby te veel tijd in
Ik was met dat andere blad/forum gestopt omdat het blad veel overleg enz kosten en je aan een deadline moet houden.
Ik wil gewoon een site waar ik zelf kan bepalen wanneer ik stop en bij dat vorige forum was mijn vertrek door een ruzie.
Ik wil gewoon een site waar ik zelf kan bepalen wanneer ik stop en bij dat vorige forum was mijn vertrek door een ruzie.
ikke ooke knettergek en niet meeddooeen
henry
henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Vrijdagmiddag/avond gevoel slaat weer toe...henry schreef:ikke ooke knettergek en niet meeddooeen
henry
Serieus Wesley, als je een nieuw forum begint, vraag je dan eerst af wat de meerwaarde ervan is. Voegt het veel of weinig toe aan de bestaande fora, of is het een klein splintertje? Voor kleine splintertjes ga ik niet nog een forum bijhouden. Deze hou ik bij, BNLS af en toe en de rest geloof ik wel.
Het is net als gewoon zaken doen. Het heeft geen zin om een nieuw merk karnemelk te bedenken en dat in de schappen te krijgen als het ongeveer hetzelfde smaakt en kost als de rest. Je zult dan toch flink wat extra's moeten bedenken om mensen over te halen jouw product te nemen. Als het geen meerwaarde heeft, denk ik dat je beter je tijd in iets anders kunt steken.
Maar mijn mening voor een betere.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Goh, dat is vreemd!! Maarre voordat je hier ook ruzie krijgt, val ons a.u.b. dan niet meer lastig met dit soort onderwerpen. Onze hobby is treintjes, en onze hobby is niet het maken van websites, tijdschriften, of het maken en onderhouden van forums.Thalys schreef: Ik wil gewoon een site waar ik zelf kan bepalen wanneer ik stop en bij dat vorige forum was mijn vertrek door een ruzie.
Mvg
Wim.