Vraag aan H@ns
-
Onderwerp starter - Berichten: 4587
Vraag aan H@ns
H@ns,
Na al onze inbreng op dit forum welke wij aan jou te danken hebben, zit ik eigenlijk vanavond zo te denken.
Wat hebben wij eigenlijk tot nu toe gezien van Hans zijn hobby deel in dit forum?
Ja ooit heb ik eens in aanwinsten een paar shell wagons langs zien komen van jouw, maar veel meer kan ik mij niet voor de geest halen.
Dus Hans, eigenlijk een hele simpele vraag die bij mij op kwam.
Zien wij, naast jouw info omtrent jouw schitterende winkel en site en de organistatie van de beursen en evenementen,
misschien nog eens wat van jouw hobby deel van het N-spoor gebeuren.
Uiteindelijk heb jij van jouw hobby jouw werk genaakt, en dan hoop ik toch echt dat jouw werk geen einde aan jouw hobby heeft gemaakt.
Dus Hans, Laat ons eens zien wat je naast jouw werk in de verkoop, zelf nog doet aan de hobby, heb je een modelspoorbaan of prive verzameling? ook dat willen wij natuurlijk wel eens zien hier in het forum.
Mvg
Freddy
Na al onze inbreng op dit forum welke wij aan jou te danken hebben, zit ik eigenlijk vanavond zo te denken.
Wat hebben wij eigenlijk tot nu toe gezien van Hans zijn hobby deel in dit forum?
Ja ooit heb ik eens in aanwinsten een paar shell wagons langs zien komen van jouw, maar veel meer kan ik mij niet voor de geest halen.
Dus Hans, eigenlijk een hele simpele vraag die bij mij op kwam.
Zien wij, naast jouw info omtrent jouw schitterende winkel en site en de organistatie van de beursen en evenementen,
misschien nog eens wat van jouw hobby deel van het N-spoor gebeuren.
Uiteindelijk heb jij van jouw hobby jouw werk genaakt, en dan hoop ik toch echt dat jouw werk geen einde aan jouw hobby heeft gemaakt.
Dus Hans, Laat ons eens zien wat je naast jouw werk in de verkoop, zelf nog doet aan de hobby, heb je een modelspoorbaan of prive verzameling? ook dat willen wij natuurlijk wel eens zien hier in het forum.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
Re: Vraag aan H@ns
Hallo Freddy,
Lastig hoor, je vraag.
Helaas heb ik zelf geen ruimte voor het actief beoefenen van de hobby.
M.u.v. van onze slaapkamer kun je in iedere andere ruimte hier in huis wel treinen of toebehoren vinden.
Zelf heb ik een kleine verzameling NS materieel, o.a. gespoten door Frits en Niels.
Ook wat Duits materieel heb ik liggen, waaronder Bitburg Bierwagens en AGA en Linde Gasketelwagens. Iets uit een ver verleden.
Zal binnenkort foto hiervan plaatsen.
Mijn hobby is mijn werk geworden en af en toe voelt dat ook zo. Niets mis mee hoor, maar wel eens vermoeiend.
Eens, eens hoop ik een baan(tje) te bouwen. Zal dan wel na mijn pensioen moeten worden...
Hoop dat dit je vragen beantwoord.
groetjes
Hans
Lastig hoor, je vraag.
Helaas heb ik zelf geen ruimte voor het actief beoefenen van de hobby.
M.u.v. van onze slaapkamer kun je in iedere andere ruimte hier in huis wel treinen of toebehoren vinden.
Zelf heb ik een kleine verzameling NS materieel, o.a. gespoten door Frits en Niels.
Ook wat Duits materieel heb ik liggen, waaronder Bitburg Bierwagens en AGA en Linde Gasketelwagens. Iets uit een ver verleden.
Zal binnenkort foto hiervan plaatsen.
Mijn hobby is mijn werk geworden en af en toe voelt dat ook zo. Niets mis mee hoor, maar wel eens vermoeiend.
Eens, eens hoop ik een baan(tje) te bouwen. Zal dan wel na mijn pensioen moeten worden...
Hoop dat dit je vragen beantwoord.
groetjes
Hans
https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Hans,
Waarom was je mailing van gisteren 11MB?
Mijn mailbox was meteen vol.
Moet ik een ander mail-adres gaan toewijzen?
Ik kon aan de mail niet zien waar dat aan lag. De plaatjes zijn zo groot nog niet.
Mvg,
Arnoud
Waarom was je mailing van gisteren 11MB?
Mijn mailbox was meteen vol.
Moet ik een ander mail-adres gaan toewijzen?
Ik kon aan de mail niet zien waar dat aan lag. De plaatjes zijn zo groot nog niet.
Mvg,
Arnoud
Rijd: Nederlands tijdperk V/VI
Systeem: DCC met Twin centrale kaart en voor digitaal gebruik omgebouwde HCCM-blokkaarten als booster en bezetmelders.
Systeem: DCC met Twin centrale kaart en voor digitaal gebruik omgebouwde HCCM-blokkaarten als booster en bezetmelders.
Hoi Arnaud,
Fout van mijn kant.
Wilde even snel mailing de deur uit doen.
Zal het niet weer doen
Hans
Fout van mijn kant.
Wilde even snel mailing de deur uit doen.
Zal het niet weer doen
Hans
-
Onderwerp starter - Berichten: 4587
Hans,
Ja dit beantwoord wel een beetje mijn vraag, opzich natuurlijk wel jammer dat je zelf geen ruimte (en tijd) hebt om een baan te gaan bouwen.
Al is het dan, aangezien jij zelf baantje noemde, misschien wel een idee om ook zelf een diorama te gaan bouwen?
kunnen wij in september ook jouw werk aanschouwen en daarna zal het dan zeker niet misstaan in jullie winkeltje als mooi stukkie promotie werk.
En natuurlijk zien we graag foto`s van jouw materiaal, zeker het speciaal gespoten werk van Frits en Niels.
Mvg
Freddy
Ja dit beantwoord wel een beetje mijn vraag, opzich natuurlijk wel jammer dat je zelf geen ruimte (en tijd) hebt om een baan te gaan bouwen.
Al is het dan, aangezien jij zelf baantje noemde, misschien wel een idee om ook zelf een diorama te gaan bouwen?
kunnen wij in september ook jouw werk aanschouwen en daarna zal het dan zeker niet misstaan in jullie winkeltje als mooi stukkie promotie werk.
En natuurlijk zien we graag foto`s van jouw materiaal, zeker het speciaal gespoten werk van Frits en Niels.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
DCC met ECoS 2
DCC met ECoS 2
-
Heb ook een vraagje. Het valt me op dat sommige foto's erg groot zijn. Bijvoorbeeld in het laatste te koop topic. Dit is vrij storend vind ik. Kan er bij dit forum ingesteld worden dat de foto's automatisch verkleind worden naar een goed zichtbare foto?
Fred The Railroader
-
Helemaal mee eens
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Geldt ook voor een aantal handtekeningen onder de berichten. Daar staat een leuk treintje, maar gevolg is dat het rechts van het scherm af valt. Niet alleen het plaatje, maar ook de tekst van het bericht. Dan moet je de scrollbalk onderin gaan gebruiken, vind ik nogal irritant. Gelukkig heb ik sinds kort een breedbeeld-monitor, maar handig is het niet.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Nu dit toch ter sprake komt: ik vind het sowieso niet erg prettig dat er plaatjes in handtekeningen kunnen staan, dit leest niet lekker weg omdat het teksten onderbreekt. (Over het waarom heb ik me overigens altijd verbaasd, en gelukkig valt het hier nog reuze in mee in vergelijking met andere fora )shoven schreef:Geldt ook voor een aantal handtekeningen onder de berichten. Daar staat een leuk treintje, maar gevolg is dat het rechts van het scherm af valt. Niet alleen het plaatje, maar ook de tekst van het bericht. Dan moet je de scrollbalk onderin gaan gebruiken, vind ik nogal irritant. Gelukkig heb ik sinds kort een breedbeeld-monitor, maar handig is het niet.
Heren,
Jullie punt is duidelijk.
Ik zal daar binnenkort naar kijken.
Hans
Jullie punt is duidelijk.
Ik zal daar binnenkort naar kijken.
Hans