Jawel, de wissels schakelen als een tierelier. Maar nog steeds in proefopstelling. Maar ik ga er vanuit dat het op de baan ook nu goed gaat. De fout zat in mijn app. App verwijderd en op Z21.eu een nieuwe app gedownload
De baan zit zwaar tegen, mijn schaduwstation draaide prima, treinen met sleep gingen fluitend over de wissels. Daarna mijn helix aangesloten en toen kwam de ellende. Single loks gingen fluitend naar boven, maar met sleep begon de helft (van 10 loks) grandioos te slippen. tot overmaat van ramp gingen enkele wissels in storing dan wel ontspoorden het één en ander.
Omdat ik geen andere mogelijkheid zag heb ik de helix eruit gesloopt en het schaduwstation gehalveerd, gelukkig waren de problemen op het gedeelte wat achteraan lag. Nu ga ik eerst de wissels draaiende maken en dan een nieuwe helix bouwen. Ik had mijn station (de rails) ook al klaar op de bovenwereld.
Dank voor je interesse.
En succes met je baan.
Groet Bart
Z21 en DR4018, hoe moeilijk is simpel?
Re: Z21 en DR4018, hoe moeilijk is simpel?
Uiteindelijk dus een probleem van de App, die dus blijkbaar op bepaalde type`s telefoon (Oudere besturing versie misschien?) niet goed werkt.
Toch mooi dat dit uiteindelijk gevonden is, kan mij voorstellen dat dit probleem bij menig gebruiker niet bekend is/was, omdat ze zelf het met hun telefoon/tablet niet zijn tegengekomen, Ja dan ga je al snel denken naar b.v. idd verkeerd interpreteren van handleidingen of verkeerd aansluiten.
Succes verder met de baan Bart, Helix probleem komt ook vast goed.
mvg
Freddy
Toch mooi dat dit uiteindelijk gevonden is, kan mij voorstellen dat dit probleem bij menig gebruiker niet bekend is/was, omdat ze zelf het met hun telefoon/tablet niet zijn tegengekomen, Ja dan ga je al snel denken naar b.v. idd verkeerd interpreteren van handleidingen of verkeerd aansluiten.
Succes verder met de baan Bart, Helix probleem komt ook vast goed.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2