Losse decoder er op zetten en tadaaaHeiko schreef:Ik heb ook een Vincent van Gogh loc van Minitrix. Zit inderdaad een analoog printje in de doos.
Of ben ik tekort door de bocht ?
Losse decoder er op zetten en tadaaaHeiko schreef:Ik heb ook een Vincent van Gogh loc van Minitrix. Zit inderdaad een analoog printje in de doos.
Heiko: https://www.menzels-lokschuppen.de/Mode ... -Ep-4.htmlHeiko schreef:Een aantal maanden geleden heb ik een Fleischmann loc gekocht, art.nr. 725078 - Diesel locomotive BR 221, DB met sound.
Deze is af-fabriek voorzien van een decoder. Is deze decoder wel te vervangen als deze defect is?
Bedankt voor de info !FidOo schreef:Heiko: https://www.menzels-lokschuppen.de/Mode ... -Ep-4.htmlHeiko schreef:Een aantal maanden geleden heb ik een Fleischmann loc gekocht, art.nr. 725078 - Diesel locomotive BR 221, DB met sound.
Deze is af-fabriek voorzien van een decoder. Is deze decoder wel te vervangen als deze defect is?
lees de beschrijving. Er zit een steekdecoder in. Waarschijnlijk een Zimo decoder! En als je de beschrijving niet vertrouwd, maak je de lok open, dan kun je het zien.
Alles is te repareren. Maar als de reparatie bijna net zo duur is als een nieuwe loc...................... (arbeidsloon is duur)robert schreef:martin,
Je hebt duidelijk geen aandelen minitrix. Vind jouw verhaal eenzijdig. Minitrix is niet slecht, en (bijna) alles is te repareren.
Dat hoeft niet, als je de bestaande print niet laat herstellenHeiko schreef:Alles is te repareren. Maar als de reparaties bijna net zo duur is als een nieuwe loc...................... (arbeidsloon is duur)
Je bent me net voor, want ik wilde net posten "hoe vaak komt het nu voor dat een decoder in rook wordt opgeblazen door simpelweg te rijden, dat gebeurt vooral als 'ie er niet correct wordt ingezet."Rob Fongers schreef:De meeste decoders gaan in rook op met prutsen en niet met rijden
Absoluut geen aandelen, dat wel ik graag zo houden. Zo blijf je objectief.robert schreef:martin,
Je hebt duidelijk geen aandelen minitrix. Vind jouw verhaal eenzijdig. Minitrix is niet slecht, en (bijna) alles is te repareren.
Hij is uitgeleverd, nog niet overal verkrijgbaar maar zal deze en komende week wel gebeuren.Heiko schreef:De Minitrix E-loc NS 1828 (art.nr. 16003) is inmiddels leverbaar had ik begrepen. Iemand hem al in bezit?
Jammer Hans, Nederland is over het algemeen iets later dan Duitsland geloof ik MSL heeft hem al op voorraad, evenals DMToys.H@Ns schreef:Hallo,
Hier helaas nog niet ontvangen
groet, Hans
Als de loc er maar voor de volgende beurs in Houten is.....H@Ns schreef:Hallo,
groet, Hans
Hallo,H@Ns schreef:Hallo,
groet, Hans