Zo ook eindeljik tijd om te posten
Op Rail heb ik weer een locje gekocht, eindelijk heb ik op de stand van Hans mijn handen kunnen leggen op de HUSA BR189. Gelijk een RMX997 decoder erin gefrot en hij heeft lekker rond gereden tijdens RAIL.
Nu heb ik die collectie compleet.
Vlak voor Rail ontving ik de sets H25216 en H25217 van Hobbytrain:
De stuurwagen heeft een NEM 651 aansluiting. Hier heb ik een Laisdcc decoder in gestoken
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mooi makkelijk
Ik wil er in de toekomst digitale ledstrips in zetten van Digikeijs.
Nu had ik twee jaar geleden al een Fleischmann Railjet Taurus gekocht maar die bleek van een niet al te goede kwaliteit te zijn. Trekkracht echt bagger en niet vooruit te branden. Gelukkig had ik nog een Taurus met een betere motor en overbrenging die ik wat minder mooi vond en na een kap wissel (en nog wat deeltjes) Had ik een Taurus sterk genoeg voor deze set. Direct maar even geluid erin gebouwd met de D&H SD10a sounddecoder, was best gemakkelijk eigenlijk.
Filmpje
Dit had ik toen al gepost in een draadje over de Railjet, heb je hem daar al gezien, het is dezelfde film hoor
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Al met al is Rail best wel een goede beurs voor mijn collectie geweest. Alle HUSA locs nu in bezit en ook eindelijk een volledige RailJet!!!!!
Groetjes