Phoe daar vraag je me wat.Welke wensen heb ik?Natuurlijk een station en een rangeer gedeelte en een leuk gedeelte waar treinen rond kunnen rijden.Ik vind bergen wel facinerend dus denk ik dat er bergen in voor moeten komen en een stad/dorpje en en en,ach je weet wel wat ik bedoel
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Maar om het voor mezelf eventueel wat makkelijker te houden in het begin lijkt me een vlak stuk op zijn Nederlands geschikter.
Qua grootte heb ik 2 opties.Ik kan in de keine slaapkamer een blad kwijt van 2 meter bij 80 cm.Op zolder kan ik gek doen en kan ik een hoekopstelling maken van 4.00 meter bij 2.50 meter.De breedte kan zo grrot worden als ik wil als ik maar fatsoenlijk aan de achterkant kan komen.Ntuurlijk kan ik ook op zolder op beperkte schaal beginnen zodat ik niet alles af hoef te breken als deze hobby aanslaat.En dan bedoel ik dus de elektronica.
Ik ga eens lekker de verschillende banen bekijken en daar komt vast wel een goed idee vanaf.En natuurlijk even goed op zoek naar antwoorden van elektro vragen die ik in mijn hoofd heb zitten.
Ik heb inmiddels de demo versie van wintrack gedownload en ga daar vanavond eens mee stoeien.