Fantasia
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Fantasia
Theo,
Ja ben nog aan het experimenteren welk programma. Volgens mij is het beeld ook erg schokkend en dat zou niet hoeven zijn. Bij de nu gebruikte software(webcamXP) kan ik dat niet instellen dus ga nog ff verder zoeken.
Ja ben nog aan het experimenteren welk programma. Volgens mij is het beeld ook erg schokkend en dat zou niet hoeven zijn. Bij de nu gebruikte software(webcamXP) kan ik dat niet instellen dus ga nog ff verder zoeken.
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Rob
mooi vanuit mijn luie stoel zie ik fantasia
groetjes
Daan
mooi vanuit mijn luie stoel zie ik fantasia
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
-
Zijn er nog kijkers om te kijken of het werkt??
Grtzz Rob
rob het enige wat ik krijg tot oop heden is een wit vlak en de computer geeft aan: wachten op http nordkappe
dat was bij mij gisteren ook al zo
groetjes henry
dat was bij mij gisteren ook al zo
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Ik ga kijken,
Edit ik heb Beeld!!!!
(gisteravond overigens bleef hij hangen op wit scherm)
Edit ik heb Beeld!!!!
(gisteravond overigens bleef hij hangen op wit scherm)
Laatst gewijzigd door FidOo op 12 apr 2010 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Rob,
machtig! De 2 WebcamXP camera's werken bij mij (Firefox, Linux Ubuntu). Enkel die onderste "Live stream" blijkt een communicatieprobleem te hebben. Dat beeld blijft blank.
In elk geval TOP! Als ik ooit een baan heb, ga ik ook eens met webcams spelen.
machtig! De 2 WebcamXP camera's werken bij mij (Firefox, Linux Ubuntu). Enkel die onderste "Live stream" blijkt een communicatieprobleem te hebben. Dat beeld blijft blank.
In elk geval TOP! Als ik ooit een baan heb, ga ik ook eens met webcams spelen.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
he lui doe ik nu iets verkeerd, iedereen krijgt beeld en bij mij blijft hij hangen met een wit scherm.
moet ik iets instellen of zo
groetjes henry
groetjes henry
-
Ok,
Het zouden er 4 moeten zijn waarvan bovenste en onderste dezelfde zijn alleen met een andere code.
@Henry
Welk browser gebruik jij?
Het zouden er 4 moeten zijn waarvan bovenste en onderste dezelfde zijn alleen met een andere code.
@Henry
Welk browser gebruik jij?
Grtzz Rob
ik heb hier een hp computer met xp erop verder weet ik het niet
groetjes henry
groetjes henry
-
H0?
Grtzz Rob
al aangepast
Het is moeilijk van hieruit te zien waarom het bij jouw niet werkt, maar je kijk je plugins eens na. Je moet Flash hebben, zonder Flash-blocker. Ook zal je het juiste video-formaat moeten ondersteunen. Ik weet niet welke dat het is, maar je kan codec-packs gratis downloaden met alle courante video-formaten erin, maar gezien ik niet weet welk OS je hebt, is het moeilijk specifieker te zijn.henry schreef:he lui doe ik nu iets verkeerd, iedereen krijgt beeld en bij mij blijft hij hangen met een wit scherm.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
lieve michiel, wat je nu allemaal aanhaalt is voor mij werkelijk abra cadraba
een computer ,oet bij mij werken maar wat er inzit moet je mij niet vragen.
als ik op de webcam van wunderland wil kijken gaat dat perfect dus dan zou het toch moeten lukken of niet
groetjes henry
een computer ,oet bij mij werken maar wat er inzit moet je mij niet vragen.
als ik op de webcam van wunderland wil kijken gaat dat perfect dus dan zou het toch moeten lukken of niet
groetjes henry
-
Michiel,
dat zou idd wel eens kunnen van die codec's.
Joost,
Wat zie jij wel?
dat zou idd wel eens kunnen van die codec's.
Joost,
Wat zie jij wel?
Grtzz Rob
-
ik zag alleen de bovenste 2. Eerste was het uitzicht op het schaduwstation. En de 2e was uitzicht op de wisselstraat voor de fly-over.
De 3e cam bleef zwart.
Ps ziet er netjes uit allemaal.
De 3e cam bleef zwart.
Ps ziet er netjes uit allemaal.
-
Heb nog wat zitten aanpassen. Voor degene met het witte beeld is er een alternatieve verbinding die eventueel gebruikt kan worden. Deze loopt echter buiten de website om.
Plezier en dank voor alle info
Plezier en dank voor alle info
Grtzz Rob
-
Wat is de alternatieve verbinding dan? Misschien hebben er meer een wit scherm.
Fred The Railroader
-
Grtzz Rob
Heel leuk om live mee te kunnen genieten!
Op de site zelf krijg ik alleen witte beelden te zien, maar via de alternatieve verbinding wel gewoon beeld.
Op de site zelf krijg ik alleen witte beelden te zien, maar via de alternatieve verbinding wel gewoon beeld.
Vriendelijke groet,
Paul Franje.
Paul Franje.
hier in tukkerland heb ik beeld machtig mooi krijg je een andere kijk op de baan.
groet van willem
groet van willem
Hoi,
Leuk idee die cams, helaas ook bij mij witte vlakken op jouw eigen site, en via de alternatieve verbinding komen de treien alleen schokkend langs, ze gaan als hordelopers met sprongen voorbij.
Mvg
Freddy
Leuk idee die cams, helaas ook bij mij witte vlakken op jouw eigen site, en via de alternatieve verbinding komen de treien alleen schokkend langs, ze gaan als hordelopers met sprongen voorbij.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2