Hoe foto's plaatsen hier?
Hoe foto's plaatsen hier?
Hallo,
Graag zou ik willen weten hoe je hier foto's kunt plaatsen...(ik heb hier wel eens foto's geplaatst maar weet niet mee hoe )
Ik heb al een account aangemaakt op Flickr, maar hoe krijg ik nu de foto hier?
Ik wil graag een topic over mijn nieuwe Oostenrijkse baan willen maken.
Groet,
Raymond
Graag zou ik willen weten hoe je hier foto's kunt plaatsen...(ik heb hier wel eens foto's geplaatst maar weet niet mee hoe )
Ik heb al een account aangemaakt op Flickr, maar hoe krijg ik nu de foto hier?
Ik wil graag een topic over mijn nieuwe Oostenrijkse baan willen maken.
Groet,
Raymond
-
Re: Hoe foto's plaatsen hier?
Beste Raymond,Raymond schreef:Ik heb al een account aangemaakt op Flickr, maar hoe krijg ik nu de foto hier?
Vanuit Flickr de optie 'BBCode' benutten: het gewenste formaat kiezen en dan de link naar het forum kopiëren.
Succes!
Robert Jan
Nou het lukt dus nog niet echt.....ik kan de bbcode nietvvinden
Groet,
Raymond
Groet,
Raymond
-
Je klikt eerst op het icoon 'Delen' (rechtsonder) en dan verschijnt er een inzetvenster met 4 keuzen:Raymond schreef:Nou het lukt dus nog niet echt.....ik kan de bbcode nietvvinden
Share, Embed, Email en BBCode
Kies BBCode...
Selecteer vervolgens het gewenste formaat, en kopieer tenslotte de link in de bovenste regel naar het forum.
(Misschien moet je die hier en daar nog even ontdoen van overbodige code, maar in beginsel is dit het.)
Groet,
Robert Jan
-
Tot je dienst, Raymond. Nu hoef je alleen m'n naam nog even goed te leren schrijven...Raymond schreef:Bedankt voor de uitleg Robbert Jan!
Groet,
Robert Jan
Nog een iets groter formaat kiezen Ray
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways