Hoe is de kwaliteit dus afwerking detaillering van Mehano
-
Onderwerp starter - Berichten: 223
Hoe is de kwaliteit dus afwerking detaillering van Mehano
Nu Mehano failliet is, en ik ben bang dat er niemand is die het merk wil overnemen, wil ik mij nog snel de G 2000 Diesellok WARSTEINER bestelnr. 55550 aanschaffen.
Mijn vraag derhalve hoe is deze locomotief het gaat mij vooral om de detaillering, rijden zal ik er niet mee doen.
Dirk Bolt
Mijn vraag derhalve hoe is deze locomotief het gaat mij vooral om de detaillering, rijden zal ik er niet mee doen.
Dirk Bolt
Mijn vrouw en ik verzamelen modeltreinen in diverse schalen, en van vele fabrikaten voor mijn treinfoto's zie http://www.flickr.com/photos/35830155@N05
-
- Moderator
-
Re: Hoe is de kwaliteit dus afwerking detaillering van Mehano
Nee, maar heb al even kort gekeken en dat ziet er goed uit, ik heb hem intussen ook al gekocht via Ebay bij een handelaar waar ik met nu kopen kon onderhandelen.
Intussen had ik ook al de portokosten aan die handelaar gevraagd, en heb de loc nu gekocht voor 140,00 euro incl. porto
Dacht dat dit een redelijke prijs is voor zo een mooie loc.
Dank voor de Link
Dirk Bolt
Mijn vrouw en ik verzamelen modeltreinen in diverse schalen, en van vele fabrikaten voor mijn treinfoto's zie http://www.flickr.com/photos/35830155@N05
Vraag wellicht H@ns ook eens. Volgens mij heeft die ze ook wel, maar weet niet het bedrag. Qua detailering: niets mis mee, in tegendeel!
-
Ben blij te horen dat de detaillering goed is, weet je toevallig ook hoeveel PK de uitvoering van Warsteiner heeft, zal zeker wel een Caterpillar motor zijn.
Ik ga straks even op de site locomotieven uit Kiel kijken.
Dank voor je reactie en tip.
Dirk
Ik ga straks even op de site locomotieven uit Kiel kijken.
Dank voor je reactie en tip.
Dirk
Laatst gewijzigd door verzameldirk op 27 nov 2008 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
De Warsteiner is een G 2000-3 BB. Heeft caterpillar motoren met 2240 kW en stamt uit een serie van 16 stuks en heeft alleen een toelating op het Duitse spoorwegnet. Een deel van deze 16 loks komt ook in NL en B (als R4C, MRCE, ECR of ATC loks). Het is inderdaad allemaal te vinden op de eerder genoemde loks-aus-kiel.de site.
Robert
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
-
Mooi brok info, ik heb nog geen tijd gehad naar die Kiel site te gaan, heb net een Spurt van Arriva in H0 besteld en eerst stevig onderhandeld met de fabrikant over de te betalen prijs.
Dit doordat ik voor hem allerlei zaken over Spurts heb uitgezocht, waarvoor ik wel een kleine geldelijke vergoeding van hem verlang.
Zou hem eerst in N bestellen maar die wordt mij echte te duur, dus dan maar naar H0.
Ik verzamel ze dus rijden doet het toch bijna nooit.
Mijn vrouw en ik verzamelen spoor Z, N, H0 2f = Regner en 2m = LGB
Dank voor de Info over de WLE loc.
Dirk
Dit doordat ik voor hem allerlei zaken over Spurts heb uitgezocht, waarvoor ik wel een kleine geldelijke vergoeding van hem verlang.
Zou hem eerst in N bestellen maar die wordt mij echte te duur, dus dan maar naar H0.
Ik verzamel ze dus rijden doet het toch bijna nooit.
Mijn vrouw en ik verzamelen spoor Z, N, H0 2f = Regner en 2m = LGB
Dank voor de Info over de WLE loc.
Dirk
Hoi,martinb schreef:Vraag wellicht H@ns ook eens. Volgens mij heeft die ze ook wel, maar weet niet het bedrag. Qua detailering: niets mis mee, in tegendeel!
Klopt, die hebben we nog wel liggen
groetjes
Hans
https://www.n-spoor.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
-
Nu ben ik nieuw hier : wie is die en wie is H@ns
Dirk
Dirk
Hoi Dirk,
Ik ben ook aardig nieuw hier, maar volgens mij is H@ns de "eigenaar" van dit forum.
Kijk op http://www.freebit.nl/
Groetjes,
Jos
Ik ben ook aardig nieuw hier, maar volgens mij is H@ns de "eigenaar" van dit forum.
Kijk op http://www.freebit.nl/
Groetjes,
Jos
-
Ach weer een forum opgezet door een handelaar.
Dank voor je info.
Heb nog nooit eerder van deze firma gehoort, wel jammer had ik de loc nog iets goedkoper kunnen kopen.
Dirk
Dank voor je info.
Heb nog nooit eerder van deze firma gehoort, wel jammer had ik de loc nog iets goedkoper kunnen kopen.
Dirk
Ik vind dit een puur hobby-forum. Ik zag ook pas dat H@ns handelt naast zijn hobby toen ik op zijn site keek.
In dit forum zie ik hem voornamelijk als hobbyist optreden, niet als handelaar.
Groetjes,
Jos
In dit forum zie ik hem voornamelijk als hobbyist optreden, niet als handelaar.
Groetjes,
Jos
Hans is eigenaar van Freebit.
Of in de volksmond ook wel de oranje brigade genoemd. Hij heeft (nog) geen winkel maar staat wel op bijna alle denkbare beurzen.
Zijn insteek is N spoor en niets anders dan dat. Dat is voor een N spoorder zoals hier op dit forum rond scharelen alleen maar fijn.
Dit forum is door Hans dan ook opgezet als zijnde een puur N spoor forum. Dus voor de N spoorders. Omdat hij dat een gemis vond in de bestaande fora. Hans is dus handelaar en daar maakt hij geen geheim van, maar ook zeker geen misbruik of weet ik veel.
Bovendien hebben op heel veel fora prominent aanwezige of "eigenaren" een extra functie als bijvoorbeeld handelaar of producent. De wereld is imers klein. Maar zolang iedereen weet wie welke pet of petten op heeft is er geen enkel probleem en zijn ook alle uitsparken prima te reativeren.
Het word pas gevaarlijk wanneer er dubbele agenda's op schoot liggen waar niemand zicht op heeft. Maar dat is hier dus niet aan de orde.
m.v.g.
Mark
Of in de volksmond ook wel de oranje brigade genoemd. Hij heeft (nog) geen winkel maar staat wel op bijna alle denkbare beurzen.
Zijn insteek is N spoor en niets anders dan dat. Dat is voor een N spoorder zoals hier op dit forum rond scharelen alleen maar fijn.
Dit forum is door Hans dan ook opgezet als zijnde een puur N spoor forum. Dus voor de N spoorders. Omdat hij dat een gemis vond in de bestaande fora. Hans is dus handelaar en daar maakt hij geen geheim van, maar ook zeker geen misbruik of weet ik veel.
Bovendien hebben op heel veel fora prominent aanwezige of "eigenaren" een extra functie als bijvoorbeeld handelaar of producent. De wereld is imers klein. Maar zolang iedereen weet wie welke pet of petten op heeft is er geen enkel probleem en zijn ook alle uitsparken prima te reativeren.
Het word pas gevaarlijk wanneer er dubbele agenda's op schoot liggen waar niemand zicht op heeft. Maar dat is hier dus niet aan de orde.
m.v.g.
Mark
Love to build realistic... ...let's be kind.
-
Mooie uitleg en duidelijk.
Ik heb een tijdje op een forum gezeten die door een winkelier wordt gerund, en dat had ik niet door omdat ik net een uur lid was, ik las een aankondiging van een nieuwe truckmerk met de daar bijbehorende prijzen.
Toen ik de opmerking in mijn onnozelheid maakte dat je ze beter rechtstreeks in de USA kon kopen, wat ik namelijk wel doe, kreeg ik daar commentaar op van wat later de eigenaar van het forum en de importeur van die model trucks bleek te zijn.
En wat deed die beste man, hij verwijderde al mijn opmerkingen over het zelf kunnen kopen in de USA.
Dirk Bolt
Ik heb een tijdje op een forum gezeten die door een winkelier wordt gerund, en dat had ik niet door omdat ik net een uur lid was, ik las een aankondiging van een nieuwe truckmerk met de daar bijbehorende prijzen.
Toen ik de opmerking in mijn onnozelheid maakte dat je ze beter rechtstreeks in de USA kon kopen, wat ik namelijk wel doe, kreeg ik daar commentaar op van wat later de eigenaar van het forum en de importeur van die model trucks bleek te zijn.
En wat deed die beste man, hij verwijderde al mijn opmerkingen over het zelf kunnen kopen in de USA.
Dirk Bolt
Ja dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn!...
Ik ken Hans en ook dit forum alweer een poosje.. En hoewel je nooit nooit mag zeggen lijken me dergelijke zaken hier erg onwaarscheinlijk!
Maar zullen we nu weer gaan praten over de G2000?
Als je het verder nog over Hans wilt hebben mag dat wat mij betreft overigens natuurlijk ook, maar dan bij voorkeur in een draadje speciaal daarvoor. (Overigens niet dat ik een functie heb hoor, behalve de hele boel vol spammen met info en geblaat, Maar juist daarom weet ik als geen ander dat een kleinbeetje structuur wel fijn is op den duur )
m.v.g.
Mark
Ik ken Hans en ook dit forum alweer een poosje.. En hoewel je nooit nooit mag zeggen lijken me dergelijke zaken hier erg onwaarscheinlijk!
Maar zullen we nu weer gaan praten over de G2000?
Als je het verder nog over Hans wilt hebben mag dat wat mij betreft overigens natuurlijk ook, maar dan bij voorkeur in een draadje speciaal daarvoor. (Overigens niet dat ik een functie heb hoor, behalve de hele boel vol spammen met info en geblaat, Maar juist daarom weet ik als geen ander dat een kleinbeetje structuur wel fijn is op den duur )
m.v.g.
Mark
Love to build realistic... ...let's be kind.