Na zo’n 35 jaar m’n N-spoor niet meer hebben aangeraakt wil ook ik deze hobby weer oppakken. Eigenlijk was het toen meer een speelbaan die elke keer weer afgebroken en opgebouwd werd, al was ik als kind wel al aardig vaardig in het plakken van huisjes. Modelvliegtuigen en schepen bouwen was toen ook een grote hobby van mij.
Vorig jaar met mijn dochters van 11 en 14 naar Eurospoor geweest als uitje zonder verdere bedoelingen. Mede door het enthousiasme van mijn kinderen een aantal huisjes gekocht die we met z’n drieën in elkaar geknutseld hebben.
Natuurlijk ook dit jaar naar Eurospoor geweest en teruggekomen met nieuwe gebouwtjes.
Het ging nu echt wel kriebelen en mede door “aandringen” van mijn vrouw (dat heb ik op dit forum niet vaak gelezen

Na een tijdje dit forum stiekem gevolgd en bestudeerd te hebben, tenslotte besloten me aan te melden.
Ik denk dat ik jullie hulp nog hard nodig heb, want zoals ik zei ben ik nog zo groen als gras op het gebied van digitaal rijden, wheathering en alle andere dingen. Ik heb iig gezien dat er genoeg cracks hier rondhangen waar ik veel van kan leren.
Volgende week heb ik mijn vakantie gepland in het oosten van het land, laat dan net de N-spore store in Lochem gesloten zijn. Nouja, er zullen in mijn buurt ook wel een aantal speciaalzaken zijn.
Groet,