Erin een ACTS Klaas, gescoord op eBay.
M´n laatste N025 erin gebakken en rijden maar.
![Afbeelding](http://i712.photobucket.com/albums/ww127/shoven_bucket/P4170002.jpg)
Je maakt me nieuwsgiering naar welke uitvoeringen je gaat maken!Jos schreef:Daar zijn ze ook voor aangeschaft Bouwe![]()
Hey Jos, die 5 VOS wagons komen mij wel heel bekend voorJos schreef:Ondanks het druk zijn met de verbouwing heb ik toch nog aardig wat kunnen vinden op MP en ebay.![]()
Wat Duits spul (eindelijk die mooie kraanwagensets van FLM kunnen vinden):
En nog wat NL spul, een Motorpost van Arnold moet nog binnenkomen:
Groetjes,
Jos
Oeps, verkeerd gedacht. dat zal dan ook de verwarring zijn geweest.Rick schreef:@Bruce: Nee, dat was mijn 1100 niet. Deze zit beter in de verf zo te zien en de mijne had geen logo's. Het fietsenrijtuig is ook niet van mij geweest![]()
Je kan natuurlijk ook met 10bar druk gaan proberen te spuiten, maar grote kans dat je verf niet hecht..Michiel schreef:Dat dunne slangetje van ongeveer een meter dat in de doos zit is dus voor de aansluiting met de compressor? Wat een dun dingetje! Veel debiet gaat daar niet door kunnen!![]()
Het mooie van dit forum is, dat je daarvoor een rubriek hebtshoven schreef:, maar misschien verkoop ik de V221, ik zie wel. (liefhebbers doe een pb)