Afgelopen weekend vond in Hilversum voor de 3e maal Station N-Spoor plaats.
Dit jaar voor het eerst met deelnemers uit het buitenland, Belgie en Engeland.
Ik denk dat we weer een prima Evenement hebben neergezet en daar kunnen we trots op zijn.
De sfeer was weer als vanouds erg gezellig. Vele deelnemers willen dan ook een volgend Evenement weer graag terug komen.
Maar.. helaas waren er weinig bezoekers (ca. 560), veel te weinig bezoekers dit jaar.
Waar het aan ligt, andere evenementen, het weer, reclame, tijdstip, de verkeersproblemen?
Wijzen naar de organisatie is makkelijk. Het werk wat op de achtergrond is/wordt gedaan wordt niet gezien.
Een duidelijke reden is er niet, of toch ...
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de beleving hier in Nederland anders is dan in Duitsland.
Als daar een Evenement wordt georganiseerd, dan komt het publiek trouw kijken. Weer of geen weer.
In Nederland zitten we anders in elkaar. Zullen we wel gaan, zeker hetzelfde als altijd, te duur, hmm die banen heb ik al gezien, te ver weg.
Kortom we zijn niet snel te porren om uit onze (luie) stoel te komen.
En de vraag is waarvoor komen de modeltrein liefhebbers (lees N-Spoorders) dan wel naar een dergelijk evenement.
Meer banen, meer verkoop, meer demo's, meer .... vertel het maar.
Graag wil ik hier een discussie starten met wat jullie , geregistreerde en niet geregistreerde forumleden, dan op Het N-Spoor Evenement willen zien.
Ik daag jullie uit om hierover mee te praten.
groet, Hans
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)