Jij en je modelbaan

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
anarion

Jij en je modelbaan

Bericht door anarion »

Hallo,

Ik ben nieuw hier, ik vind modelbouw om te beginnen geweldig er is alleen een probleem en dat is dat de tijd van mijn studie en het geld het niet toelaten. Ik ben een derdejaars student op de kunstacademie in Arnhem.

Ik doe aankomende weken een project waarbij ik jullie nodig heb. Ik ga namelijk fotoshoots houden bij mensen thuis, ik ga profesionele foto's maken van je modelwereld of modelbaan (het liefst met mensfiguren erin), én een aantal foto's van jou met deze miniatuur wereld. Erbij ernaast of er mee bezig.

Ik zoek dus mensen die trots op hun werk zijn en het graag willen laten zien.
(bovendien handig als je goede foto's wil hebben van je modelbaan, overzicht en macro..;) )

Ik hoor het graag snel, en ik hoop op enthousiaste vrijwilligers...

Laurens

Jos

Re: Jij en je modelbaan

Bericht door Jos »

Hallo Laurens,

Je bent 2 weken te laat. Ik ben mijn baan nu aan het afbreken om daarna weer een nieuwe te bouwen.
Hopelijk wil 1 van de anderen nog wel.

Groetjes,
Jos

vantongeren

Re: Jij en je modelbaan

Bericht door vantongeren »

Hallo Laurens,
Neem eens contact met een modelspoorclub, misschien dat daar iemand te vinden is waar je op korte termijn langs kan komen (prive of clubavond).
A.s. vrijdag komt er al iemand hier die als schoolproject een boek aan het schrijven is en de weken daarna ben ik helaas te druk met voorbereidingen van een ander project.

Groet,
Marcel

Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III
Plaats reactie