Ik heb een tweedelig dieseltreinstel met een "opgeblazen" motor.
het gevolg hiervan is dat de motor kapot is en de ramen en de kap beschadigd zijn
Heeft iemand toevallig een treinstel met het zelfde probleem liggen en wil dit wel kwijt
of heeft iemand onder delen ??
Het gaat hierom een Fleischmann piccolo 7428 BR 628
kleur groen wit
onderdelen gezocht
Re: onderdelen gezocht
Ron
bedankt voor de tip, ik heb reeds contact gehad met hobbypartners maar de kosten vallen me tegen.
Gerard
bedankt voor de tip, ik heb reeds contact gehad met hobbypartners maar de kosten vallen me tegen.
Gerard
Voor de motor kan je ook even kijken in een oude fleischmann catalogus welk nummer die van jou is.
Bij fleischmann zijn dit vaak dezelfde motoren welke ook in een zwart anna zitten. no. 7000 geloof ik.
Zo'n lokje schaf je op marktplaats aan voor 10-15 euro. en dan is het een kwestie van het motortje omzetten.
gr. Ron.
Bij fleischmann zijn dit vaak dezelfde motoren welke ook in een zwart anna zitten. no. 7000 geloof ik.
Zo'n lokje schaf je op marktplaats aan voor 10-15 euro. en dan is het een kwestie van het motortje omzetten.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Ron
bedankt voor de tip, ik ga binnenkort weer naar Houten en kijk daar even
gr. Gerard
gr. Gerard
Als je de modelspoorbeurs bedoelt, die is pas weer op 28 augustus.gerard schreef:Ron
gr. Gerard
Gerwin
Spoort NS tijdperk III
Spoort NS tijdperk III
Hey Gerard,
Als k me niet bedrieg heeft treinstel 7334 dezelfde motor en daar kun je nog wel es wat in vinden. De nummer is uit mijn hoofd dus als het nummer mis is, het type treinstel is de br614.
Groetjes
Als k me niet bedrieg heeft treinstel 7334 dezelfde motor en daar kun je nog wel es wat in vinden. De nummer is uit mijn hoofd dus als het nummer mis is, het type treinstel is de br614.
Groetjes
-
Op http://www.1zu160.net zit iemand waarbij je rechtstreeks onderdelen kunt bestellen. Zie dit topic: http://www.1zu160.net/scripte/forum/for ... 39&start=1
Ik bestel hier ook steeds mijn onderdelen.
Ik bestel hier ook steeds mijn onderdelen.
Groetjes Bert
Wassenbergbahn dieseltractie in N
--Selectrix2000--
Wassenbergbahn dieseltractie in N
--Selectrix2000--