Fantasia
Re: Fantasia
Rob
schitterend vooral over de brug
groetjes
Daan
schitterend vooral over de brug
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
Die stoomlocjes passen prima op je baan... Laat ze zo nu en dan maar lekker los, zou ik zeggen
groet, Marcel
groet, Marcel
Toch stiekem wel leuk zon vreemdganger he rob! Mocht je nog een gebrek hebben aan oud materieel... Ik wil dr best een dagje voor uit trekken hoor hahaha. kan ik de baan ook eens aanschouwen!
Ziet er allemaal echt geweldig uit overigens..
Is al je rails nou gelegd en alleen nog een kwestie van scenery of niet?
Onder tussen zit ik lekker even te genieten van de webcambeelden
Ziet er allemaal echt geweldig uit overigens..
Is al je rails nou gelegd en alleen nog een kwestie van scenery of niet?
Onder tussen zit ik lekker even te genieten van de webcambeelden
Machtig! Prachtig! Schattig!
Ik zou ze definitief in je planning programmeren, maar laat ze maar sporadisch de schaduwstations verlaten. Zo blijft het een zeldzaamheid op je baan, een museumrit. Ik geniet weer, sè!
Ik zou ze definitief in je planning programmeren, maar laat ze maar sporadisch de schaduwstations verlaten. Zo blijft het een zeldzaamheid op je baan, een museumrit. Ik geniet weer, sè!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Oooh ik had nog een leuke foto
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Heeee Rob ,
toch wel leuk dat er treinen uit vlissingen bij je rijden .
groetjesss Sjaak
toch wel leuk dat er treinen uit vlissingen bij je rijden .
groetjesss Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Rob,
in 1 woord, Prachtig.
mvg
Freddy
in 1 woord, Prachtig.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
stoom blijft mooi, zeker als je geen bovenleiding gebruikt op de baan.
de webcam is ook leuk om te zien rob
groetjes henry
de webcam is ook leuk om te zien rob
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-
Ik geloof dat ik H@ns maar eens lief moet aankijken......
Heb nogal wat 189's, Taurussies en Traxxies in de aanbieding
Heb nogal wat 189's, Taurussies en Traxxies in de aanbieding
Grtzz Rob
Vakantie
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
-
Maar daarom kan ik je toch wel lief aankijken
Grtzz Rob
je hoeft toch niet meteen alles te verkopen
groetjes henry
groetjes henry
-
Hé, Rob gaat vreemd met stoom op de baan. Nu serieus, het is erg leuk om de foto;s te zien met die stoomloc. Hij past er goed bij en de foto op de brug is erg mooi
Fred The Railroader
Rob,
je alternatieve webcam pagina's blijken sinds een tijdje niet meer beschikbaar. Komen die nog terug? Want ik kwam toch graag regelmatig eens kijken, en de eerste webcam-pagina werkt niet, sterker nog, ze doet de browser volledig crashen. Jammer dat net de goed-werkende webcam-pagina weg is.
je alternatieve webcam pagina's blijken sinds een tijdje niet meer beschikbaar. Komen die nog terug? Want ik kwam toch graag regelmatig eens kijken, en de eerste webcam-pagina werkt niet, sterker nog, ze doet de browser volledig crashen. Jammer dat net de goed-werkende webcam-pagina weg is.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
-
Michiel,
De testperiode van de webcam software was afgelopen. Ja wat is dan wijsheid..... Heb een ander programma aangeschaft en dit geïnstalleerd. Dit programma geeft minder schokkerige beelden en verbruikt minder upload bandbreedte zodat meer kijkers tegelijk kunnen kijken. Het script is echter onveranderd en daardoor komt waarschijnlijk de crash vandaan.
Ik zal vandaag of morgen proberen een ander script te plaatsen. Heb echter van anderen begrepen dat die het ook niet eerder konden zien met de pag 1 instelling en die dus via de door jouw gebruikte link keken nu wel kunnen kijken.
Buiten dat ben ik de afgelopen weken niet echt actief geweest met rijden.
Jij gebruikt FF of heb ik het mis?
De testperiode van de webcam software was afgelopen. Ja wat is dan wijsheid..... Heb een ander programma aangeschaft en dit geïnstalleerd. Dit programma geeft minder schokkerige beelden en verbruikt minder upload bandbreedte zodat meer kijkers tegelijk kunnen kijken. Het script is echter onveranderd en daardoor komt waarschijnlijk de crash vandaan.
Ik zal vandaag of morgen proberen een ander script te plaatsen. Heb echter van anderen begrepen dat die het ook niet eerder konden zien met de pag 1 instelling en die dus via de door jouw gebruikte link keken nu wel kunnen kijken.
Buiten dat ben ik de afgelopen weken niet echt actief geweest met rijden.
Jij gebruikt FF of heb ik het mis?
Grtzz Rob
Hoi Rob,
ik gebruik inderdaad FireFox onder Linux Ubuntu, W2K en XP. Op geen van de systemen werkt bij mij de eerste webcam-pagina.
ik gebruik inderdaad FireFox onder Linux Ubuntu, W2K en XP. Op geen van de systemen werkt bij mij de eerste webcam-pagina.
-
Michiel,
Kijk eens hier of dat wel wil lukken. Dit geldt voor de andere bezoekers natuurlijk. Gaarne jullie commentaar.
De baan is af en toe actief maar cams blijven voorlopig aan.
Kijk eens hier of dat wel wil lukken. Dit geldt voor de andere bezoekers natuurlijk. Gaarne jullie commentaar.
De baan is af en toe actief maar cams blijven voorlopig aan.
Grtzz Rob
he rob,
ik krijg wel het gebeuren van je website maar geen webcam
groetjes henry
ik krijg wel het gebeuren van je website maar geen webcam
groetjes henry
Hallo Rob,
ik heb nu bewegend beeld in het linker venster. Het middelste en rechter venster heb ik wel beeld, maar dat blijft stil staan op het 1st binnengekomen frame. De film in het linker venster heeft veel jpg artifacten omdat de compressie waarschijnlijk iets te hoog staat.
Maar van zodra ik nog iets in firefox doe (film stoppen, venters sluiten, ...) crasht firefox totaal. Het geheel is erg onstabiel. Maar in elk geval heb ik nu al beeld in het linker venster. Dat is toch al iets! Bedankt!
ik heb nu bewegend beeld in het linker venster. Het middelste en rechter venster heb ik wel beeld, maar dat blijft stil staan op het 1st binnengekomen frame. De film in het linker venster heeft veel jpg artifacten omdat de compressie waarschijnlijk iets te hoog staat.
Maar van zodra ik nog iets in firefox doe (film stoppen, venters sluiten, ...) crasht firefox totaal. Het geheel is erg onstabiel. Maar in elk geval heb ik nu al beeld in het linker venster. Dat is toch al iets! Bedankt!
-
Mannen,
Ik heb idd ook ontdekt dat IE het niet doet. Waaraan het ligt is me niet duidelijk heb namelijk meer verstand van onnodige ballast .
@Michiel
De link die jij gebruikte wordt niet ondersteund door het huidige programma
Ik zal me nog verder verdiepen wat ik er aan kan doen om het ook in IE zichtbaar te krijgen.
Ik heb idd ook ontdekt dat IE het niet doet. Waaraan het ligt is me niet duidelijk heb namelijk meer verstand van onnodige ballast .
@Michiel
De link die jij gebruikte wordt niet ondersteund door het huidige programma
Ik zal me nog verder verdiepen wat ik er aan kan doen om het ook in IE zichtbaar te krijgen.
Grtzz Rob
Firefox geeft een mooie foutmelding en vervolgens heb ik geen beeld. Je pagina zie ik wel, maar de vensters voor de webcams blijven melden dat ze op video wachten...
Ik zal het later nog eens proberen, ook met Google Chrome en Micro$oft IE.
(alle browsers staan op de allernieuwste versie)
EDIT: Google Chrome meldt op het linker schermpje dat hij op video wacht (moet nog aangezet worden?), de rechter 2 melden dat ze een plug-in missen... Geen foutmelding in elk geval.
Ik zal het later nog eens proberen, ook met Google Chrome en Micro$oft IE.
(alle browsers staan op de allernieuwste versie)
EDIT: Google Chrome meldt op het linker schermpje dat hij op video wacht (moet nog aangezet worden?), de rechter 2 melden dat ze een plug-in missen... Geen foutmelding in elk geval.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan