Ik zou zelf de goederen sporen nog los koppelen van het spoor langs het perron, dat zie je in het echt ook vaak en heb ik bij mijn station en het station van de club ook zo, dan kan er namelijk naar het uithaalspoor dat ik ook heb toegevoegd rangeren terwijl de personen treinen gewoon ongehinderd door kunnen rijden. Je kunt dan tussen de sporen nog een hek aan brengen om de rangeerders op het goederenemplacement te beschermen tegen het spoor langs het perron, waar een hogere snelheidslimiet dan kan gelden. (opstelterrein 40, perron 70 of 100 afhankelijk van hoe slank de wissels er naar toe zijn).
Het uithaalspoor is om een sleep wagons van het ene goederenspoor naar het andere te verplaatsen met een loc, hoe meer lengte je kwijt kan voor dit spoor des te beter.
of je het rode spoor ook nog aan de 3e binnenste baan wilt koppelen moet je zelf even nagaan of dat nodig is. Ik weet niet waar dat heen gaat.

- sporen.jpg (30.4 KiB) 2935 keer bekeken