Het is weer tijd voor een leuke update, mijn vader is momenteel bezig met het afwerken van het hout en het eerste resultaat is al erg goed:
![Afbeelding](https://farm5.staticflickr.com/4842/40045347853_a5f32cda0f_c.jpg)
Deze foto is van hemzelf,
Later heb ik deze gemaakt:
Hier zijn de panelen weer weggenomen om verder te bewerken. Ook is de plaat voor het ondergronds station verwijderd en aan een bevriende meubelmaker gegeven die er netjes een plexiglas plaat in zal gaan vrezen.
Ondertussen ben ik druk bezig geweest om de in- en uitgangen van de helixen weer te verbinden met de sporen van de schaduwstations.
Het eerste deel is al gereed:
Vanavond ben ik beginnen met het verbinden van het tweede deel, hiervoor moest ik een stuk van de helix vervangen, het gaat dan om het stuk wat de treinen naar de ondergronds traject leid:
O ja, voordat er veel reacties komen of ik overal nog we;l goed bij kan komen..... Alles is zo ontworpen dat we de panelen kunnen wegnemen. Letterlijke elke centimeter van spoor op de baan is gewoon voldoende bereikbaar.
Komend weekeind ga ik deze drie in- en uitgangen weer aansluiten op de sporen. Als dat klaar is, heb ik de rechter helix nog die aangesloten moeten worden.Verder nog een paar TM44 verplaatsen en twee opnieuw aansluiten en we bijna zijn klaar om te rijden :)Ik zeg bijna omdat er bovendien weer een nieuw bedienpaneel gaat komen met de iTrain functieknoppen en voltage- en ampèremeters.
Vandaag zijn er ook twee 27" beeldschermen besteld om straks de iTrain schakelborden duidelijk zichtbaar te maken.
Gaan we van de zomer toch eindelijk starten met het zichtbare scenery gedeelte? Na 6 jaar!!!
Groetjes Martin