even voorstellen
even voorstellen
Beste mensen,
Afgelopen week heb ik mij aangemeld op dit forum. Ik ben van bouwjaar 1954 en behoor al bijna tot het ras van pensionado’s. Voordeel hiervan is toch wel dat ik nu tijd heb om andere zaken aan te pakken. Een van die zaken is toch wel modelspoor (schaal 1:160 vanwege de ruimte). Ik heb in een ver verleden al een n-spoorbaan gehad maar door andere verplichtingen is dat een beetje in de vergetelheid geraakt. Naar nu start ik weer opnieuw en de nieuwe ontwikkelingen op digitaal gebied hebben mijn aandacht. Ik heb reeds een dr5000 met multimaus en ik heb reeds een aantal digitale locs (met sound) rijden. Ook het aansturen van wissels (kato) en (licht)seinen) via de z21 app is me al gelukt. Nu nog een mooie baan maken en aan de slag.
Groetjes,
Bern(ardus)
Afgelopen week heb ik mij aangemeld op dit forum. Ik ben van bouwjaar 1954 en behoor al bijna tot het ras van pensionado’s. Voordeel hiervan is toch wel dat ik nu tijd heb om andere zaken aan te pakken. Een van die zaken is toch wel modelspoor (schaal 1:160 vanwege de ruimte). Ik heb in een ver verleden al een n-spoorbaan gehad maar door andere verplichtingen is dat een beetje in de vergetelheid geraakt. Naar nu start ik weer opnieuw en de nieuwe ontwikkelingen op digitaal gebied hebben mijn aandacht. Ik heb reeds een dr5000 met multimaus en ik heb reeds een aantal digitale locs (met sound) rijden. Ook het aansturen van wissels (kato) en (licht)seinen) via de z21 app is me al gelukt. Nu nog een mooie baan maken en aan de slag.
Groetjes,
Bern(ardus)
Re: even voorstellen
Welkom op het forum Bern! Wat voor 'thema' gaat jouw baan krijgen?
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Beste Maarten,
Ik heb nog geen vast omlijnde plannen maar ik zit te denken aan DB in tijdperk 3 in een omgeving a la Zwarte Woud. Ik heb al een V100 en V200 (digitaal met sound van minitrix)
Groetjes,
Bern
Ik heb nog geen vast omlijnde plannen maar ik zit te denken aan DB in tijdperk 3 in een omgeving a la Zwarte Woud. Ik heb al een V100 en V200 (digitaal met sound van minitrix)
Groetjes,
Bern
-
- Contacteer:
Welkom.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Hallo Bern,
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Bern,
Welkom op dit forum. Lijkt me een mooi plan en ik hoop dat je er snel iets van kunt laten zien.
Ben
Welkom op dit forum. Lijkt me een mooi plan en ik hoop dat je er snel iets van kunt laten zien.
Ben
M.v.g. Ben
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor
Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Welkom Bern op het N - forum.
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Bern,
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, succes met je herstart,
groetjes,
Bert
Ook vanaf deze kant welkom op het forum, succes met je herstart,
groetjes,
Bert