Hoi Hoi,
Hierbij weer ff een update.
Afgelopen dagen bezig geweest met de zuidkant van het schaduwstation.
Rails leggen, draad trekken en blokken indelen n servo's monteren. En daar ging het ff mis.... ff onoplettendheid van mij...was ook erg moe

..... de laatste OC32 onrustig en de servo's op hol zodra ik de stroom inschakel........alles nagelopen.... ...maar kon het op dat moment niet bedenken.........met behulp van Marting Domburg het nageplozen en .... tja stom stom....een 0.14mm2 draadje over 5 meter trekken vanaf de voeding was niet de slimste zet........intussen aangepast naar 1,5mm2 ...en geen problemen meer
Servo's ingesteld en je ziet ik leer steeds elke keer dus nu ook meteen allemaal goed in Koploper aanstuurbaar

....Daarna Blokken ingeslepen in de rails en getest of de blokken werken en ja nu in 1 keer goed
Tussenstuk tussen de twee delen gaat goed eruit en makkelijk terug te plaatsen alleen draden moet nog ff mooier regelen ...sort of plug and play idee.
Plan was om de eerste helix af te hebben zodat een keerlus kon komen om volop te testen maar dat ging door tijd gebrek niet ::) ::)....Dus eerst ff Koploper inrichten dat er dan tot de wissels getest kan worden en dan zsm de eerste Helix naar 30 cm hoog tillen met 3 blokken erin in beide richtingen...
Dus nog voldoende te doen voordat ik op het volgende level ben...
- Duoleds allemaal monteren
- Alle draden netjes wegwerken
- Storingsvrij testen
Paar foto's van de huidige situatie

Noordkant Schaduwstation

Zuidkant Schaduwstation

Brug Noordzijde

Brug Zuidzijde

Zuidkant Schaduwstation vanaf helix gezien

Overview Zuidkant Schaduwstation

Overzichtsfoto Noord en Zuid Schaduwstation
Zover weer ff de update ....vragen, opmerkingen en suggesties altijd welkom