Goedemorgen,
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, ik heb een flm lokje rijden die sporadisch niet meer reageert op de multimaus
Optrekken gaat prima stukje rijden en dan als ik de maus weer op 0 zet gebeurt er eigenlijk niks. De lok rijd gezellig door met de zelfde snelheid of komt pas enkele meters verder tot stilstand als het signaal wel is doorgekomen.
Is dit een decoder probleem? Of te weinig baan spanning op bepaalde stukken? (Volgens de DR5000 zit deze nog lang niet aan de max capaciteit).
Gr,
Wouter
Lok reageert slecht op Multimaus inputs.
Re: Lok reageert slecht op Multimaus inputs.
Klinkt als remvertraging. Druk eens op de knop F6 en kijk of je lok dan anders reageert. (rangeerfunctie: halve snelheid en geen optrek en remvertraging)
Als je decoder dit niet heeft of dat werkt niet programmeer dan cv3 en cv4 beide op de waarde 3.
Hör hoger het getal des te groter de vertraging. Met waarde 0 is het helemaal uit.
Als je decoder dit niet heeft of dat werkt niet programmeer dan cv3 en cv4 beide op de waarde 3.
Hör hoger het getal des te groter de vertraging. Met waarde 0 is het helemaal uit.
Is vervuiling van het anker. Lamellen dicht geslipt met koolborstel slijpsel. Schoonmaken en het is opgelost.
Groetjes.
Groetjes.
Dank voor de reacties, ik zal de instellingen is proberen.
Ik zal de motor gelijk een schoonmaakbeurt geven.
Wouter
Ik zal de motor gelijk een schoonmaakbeurt geven.
Wouter
Groet,
Wouter
Every day is a school day.
Wouter
Every day is a school day.