Medespoorders,
Even een vraagje waar jullie vast wel antwoord op weten. Het is toch juist dat je een Twin Booster (met eigen trafo) kunt gebruiken om een gescheiden deel van je baan te besturen? Dus het ene deel - in mijn geval het schaduwstation - besturen via het Twin Center en het volgende deel - de bovenbaan van Hookyville - via een Twin Booster (6807)?
Mvg,
Martin
Twin Booster (6807) koppelen aan een TC
Twin Booster (6807) koppelen aan een TC
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Twin Booster (6807) koppelen aan een TC
Thanks. Dan ga ik de super weekaanbieding van MTE scoren. Het isoleren van beide spoorstaven had ik al meegenomen in de uitwerking van de bovenbaan en zelfs al op één punt toegepast.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Re: Twin Booster (6807) koppelen aan een TC
Het isoleren van 1 spoorstaaf is voldoende, het is en het blijft immers een Commond-Ground systeem (gemeenschappelijke retour).
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.