Hallo. Kan iemand mij vertellen hoe ik de kap van de piko 2200 los kan maken? Moet je hieraan trekken of iets anders doen? Wordt niet echt wijs uit van de handleiding, vandaar mijn vraag. Voordat ik iets beschadig wat niet meer te repareren valt ….
Bij voorbaat dank.
Mvg Rinze
kap los maken piko 2200
-
- Contacteer:
Re: kap los maken piko 2200
Voor en achter kant onder de koppeling zit een schroefje.
Als je die op zij schuift kan je deze zien zitten aan beide kanten.
Na het los schroeven, bij het motor, dunne deel, omhoog trekken en de rest wijst zich van zelf.
Als je die op zij schuift kan je deze zien zitten aan beide kanten.
Na het los schroeven, bij het motor, dunne deel, omhoog trekken en de rest wijst zich van zelf.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Vergeet ook niet de luchtslang voor en achter los te maken van de kap en ook moeten de hekjes en handgrepen vrij liggen van de kap, deze na losschroeven voorzichtig omhoog trekken en opletten dat er geen onderdelen aan de kap blijven hangen, als ze wegspringen ben je echt de klos, spreek uit ervaring
Groet Guus,
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Tijdperk 1957-1975, diesel, met Franeker als thema van mijn baan. Z21, iTrain Pro
Drie keer linksaf is ook rechtsaf.
Heren, dank voor de reacties. Ga morgen eens kijken of ik hm digitaal kan maken. Nogmaals dank
Groetjes Rinze
Groetjes Rinze