Beste modelspoor liefhebbers ,
zit met een vraagje :
daar ik over ga stappen van Ho naar N spoor , heb ik al een paar wissels en bedieningen via ebay kunnen aanschaffen .
zit nu met de vraag hoe ik deze op de juiste manier moet aansluiten , ik zie een zwarte , bruine en een ietswat gele draad .
kan iemand me beetje uitleg geven aub .
bijkomende vraag : weet iemand een goed adres (dus winkels ) waar ze een goed aanbod hebben van N materiaal , zowel in Belgié , als in Nederland .
heb de pagina al ontdekt van Huider Modeltreinen , zou de grootste van Nederland moeten zijn , maar is voor mij 2,5 uur rijden .
Dank bij voorbaat .
Groetjes,
Gilbert
aansluiten electrische wissels
Re: aansluiten electrische wissels
Hallo Gilbert,
Welk merk zijn die wissels en bedieningen? een foto helpt ook.
Huider zit bij mij om de hoek. Die doet meer H0 dan N spoor. Voor een leuke N-spoor winkel kun je in Lochem terecht bij de N-spoor Store (ook de forum sponsor). Die doen voornamelijk N-spoor en daar staat ook een gezellig team
groetjes, Fenna
Welk merk zijn die wissels en bedieningen? een foto helpt ook.
Huider zit bij mij om de hoek. Die doet meer H0 dan N spoor. Voor een leuke N-spoor winkel kun je in Lochem terecht bij de N-spoor Store (ook de forum sponsor). Die doen voornamelijk N-spoor en daar staat ook een gezellig team
groetjes, Fenna
Fenna ,
alvast bedankt voor je reactie , heb vergeten vermelden dat het Fleischmann profi rails en wissels zijn , N spoor dus .
Groetjes, Gilbert
alvast bedankt voor je reactie , heb vergeten vermelden dat het Fleischmann profi rails en wissels zijn , N spoor dus .
Groetjes, Gilbert
Hallo Gilbert,
Over je wisselvraag heb ik even verder gekeken (heb zelf nooit fleischmann wissels gebruikt) en vond op de website van Fleischmann zelf een leuke download: https://www.fleischmann.de/uploads/Unte ... llpult.pdf
Zwart is de nul en de bruine en gele zijn de schakeldraden voor elke wisselstand. In de pfd staan wat schakelvoorbeelden
groetjes, Fenna
Over je wisselvraag heb ik even verder gekeken (heb zelf nooit fleischmann wissels gebruikt) en vond op de website van Fleischmann zelf een leuke download: https://www.fleischmann.de/uploads/Unte ... llpult.pdf
Zwart is de nul en de bruine en gele zijn de schakeldraden voor elke wisselstand. In de pfd staan wat schakelvoorbeelden
groetjes, Fenna
-
Als je tijd hebt kan je het weekend van 9 en 10 november eens naar Houten gaan.
Daar staan redelijk wat handelaars en ook onze sponsor is daar aanwezig, N-spoorStore.
Je kan met de trein, aan het station is er een pendelbus voorzien (5€ heen en terug)
Daar staan redelijk wat handelaars en ook onze sponsor is daar aanwezig, N-spoorStore.
Je kan met de trein, aan het station is er een pendelbus voorzien (5€ heen en terug)
Grtz Erik.
Dinamo en iTrain 4.1.11, baan van 2,4 meter op 1 + 1 meter.
Dinamo en iTrain 4.1.11, baan van 2,4 meter op 1 + 1 meter.