Inmiddels al een aantal jaren meegelezen en vele banen bewonderd, ga ook ik mijn oude treinen afstoffen.
Inmiddels een krokodil gescoord in spoor n, dat is mijn 1:160, dit is minitrix en deels fleischmann.
Ben al vanaf mijn 13e aan het verzamelen voor ooit eens een baan op te zetten, dus 45 jaar later gaat het er dus van komen, ik ga een stoomdepot opzetten, vind ik wel mooi.
Ga er nog niet vanuit van een hele grote mooie baan,welke ik neer zet, nog geen ervaring mee, maar dat komt wel.
Stoomtreinen en draaischijf heb ik, evenals een aantal met pantograaf,welke ik hier nog nooit gezien heb, misschien al echt oud of gewild, je gaat ze wel zien als ik kan rijden.
Ga beginnen met een draadje aan te maken en de voortgang te laten zien, maar heb geduld, ik ga helaas niet snel omdat ik nog vele andere hobby’s heb.
Maar ik doe mijn best.
Voor nu : bedankt dat ik al jullie prachtige banen en kunstwerken mocht bewonderen.
Voorstelrondje
-
Onderwerp starter - Berichten: 18
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Voorstelrondje
Welkom Jacques,
Snelheid hoeft niet hoor. Gewoon op je eigen tempo bouwen, genieten en verder bouwen... Ben benieuwd naar de door jou genoemde verzameling. Mocht je een draadje openen, ga ik het volgen.
Veel plezier in elk geval!
Groetjes
Hoontje
Snelheid hoeft niet hoor. Gewoon op je eigen tempo bouwen, genieten en verder bouwen... Ben benieuwd naar de door jou genoemde verzameling. Mocht je een draadje openen, ga ik het volgen.
Veel plezier in elk geval!
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Welkom Jacques op het N-spoorforum
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
- Contacteer:
Welkom!
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging