Met een behoorlijke collectie N spoor Landmacht materieel zijn we rustig aan het doorbouwen en verbeteren van de collectie. De DAF YA-4440, YA-4442 en YAZ-2300 zijn nu toegevoegd met verwijderde ramen.
De DAF YA-4440, DAF YA-4442 en DAF YAZ-2300 worden vanaf heden enkel nog verkocht met verwijderde ramen. Mocht je toch de oude varianten, met geprinte ramen willen, dan kan je dat nog deze maand via de mail aanvragen. Hierna zullen deze niet meer beschikbaar zijn. Hetzelfde geld voor de DAF YA-126.
Moet zeggen dat het leuke modellen zijn. Zelf zou ik het leuk vinden om een moderne tanktransport vrachtwagen te verwelkomen.
Die zie ik nog niet in uw assortiment staan. Misschien een idee?
Daar zijn momenteel helaas nog geen plannen voor. Ik ben al wel langer aan het kijken naar verschillende tanktransporters, maar ze staan op het moment nog niet gepland.
Dat is wel jammer. Denk dat daarna best wel wat animo voor is. Maar u kijkt er wel na, misschien komt dat wel in de toekomst.
Ik houdt het iig in de gaten .
We hebben deze week weer 2 nieuwe voertuigen. De URAL 375D en de Sanitätspanzer Kurz. Ook hebben we de Leopard 1 en 1A1 volledig vernieuwd, net zoals de raketenjagdpanzer.
Iedereen een gelukkig 2020 gewenst! Ik hoop dat iedereen goed en wel de feestdagen is doorgekomen.
In 2020 trappen we af met 5 varianten van de Mercedes-Benz G Wolf. De Ambulance, Hard Top, Soft Top, Geopende Soft Top en versie met lange wielbasis zijn nieuw in het assortiment.
Zeer veel updates. Onder andere de werklust Wiellader, de Nekaf, de Fennek en meer zijn allemaal ge-update naar een versie zonder ramen, samen met nog meer updates in sommige gevallen. Enjoy!