Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus
-
Onderwerp starter - Berichten: 2
Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus
NEUER TERMIN FÜR INTERMODELLBAU
Die Messe Dortmund GmbH hat aufgrund der aktuellen Entwicklung die INTERMODELLBAU, weltgrößte Messe für Modellbau und Modellsport, verschoben. Damit reagiert die Westfalenhallen Unternehmensgruppe auf die weltweite Corona-Pandemie sowie die Anordnung der zuständigen Behörden.
Bisheriges Datum INTERMODELLBAU: 23. - 26. April 2020
Neues Datum INTERMODELLBAU: 13. - 16. August 2020
Die Messe Dortmund GmbH hat aufgrund der aktuellen Entwicklung die INTERMODELLBAU, weltgrößte Messe für Modellbau und Modellsport, verschoben. Damit reagiert die Westfalenhallen Unternehmensgruppe auf die weltweite Corona-Pandemie sowie die Anordnung der zuständigen Behörden.
Bisheriges Datum INTERMODELLBAU: 23. - 26. April 2020
Neues Datum INTERMODELLBAU: 13. - 16. August 2020
Re: Intermodellbau Dortmund verplaatst naar augustus
Ik had het inderdaad begrepen. Voor velen jammer dat het in de vakantieperiode valt. Alhoewel nog maar moet blijken hoe de situatie dan is met betrekking tot het Corona virus natuurlijk.
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Of juist je vakantie eromheen plannen. Ben bijvoorbeeld een paar jaar geleden in Soest ten oosten van Dortmund geweest wat ik een geweldig historisch stadje vond en zo zullen er meer zijn.
-
- Moderator
Zeche Zollverein in Essen is leuk om te doen. Het museum in de oude kolenwas installatie is zeer goed. Vorig jaar gedaan, geen spijt van gehad. Feit is dat de keuze voor deze periode wel zo makkelijk was, ik bedoel er is weinig groots gepland in de zomerperiode, als ze September of later gaan plannen dan zit je gelijk met overlap in agendas etc.
Robert
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
De meeste mensen die ik ken hebben hun zomervakantie al in januari vastgelegd en/of geboekt. Dus dan is het nu niet meer mogelijk om dat aan te passen.
Groeten,
Maarten
Maarten
-
- Moderator
Dat is waar. Komt het even goed uit dat ik vakantie heb geboekt voor Sail.....kan ik ook nog even treintjes doen (als beide uiteraard doorgaan in Augustus).
MvG
Robert
MvG
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Soest! Leuk stadje inderdaad. Ga even langs bij Max Moritz voor de lekkere Audi’s. En vergeet niet Bad Sassendorf aan te doen: daar kun je geweldig leuk parachute springen. Afpilsen doe je natuurlijk in Warstein, dat ligt er niet ver vandaan. Rondom de Möhnesee (Dambusters!) is ook genoeg te doen.
Ik kan net zo goed in de reisbranche gaan werken! Ohwacht.....
-
Ja smaak heb je wel, mijn lijstje voor die hoek ziet er bijna het zelfde uit, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
btw, als je in/bij Soest bent, zijn de stuwdammen van de dambusters zeker een bezoekje waard
Inmiddels is door de beursorganisatie bekend gemaakt dat de IMA Dortmund is doorgeschoven naar 2021. Maar dat zal voor velen geen verrassing zijn.https://www.intermodellbau.de/messe/verschiebung/
Al meer dan 50 jaar N spoorder.