Ik heb hier een wissel die alleen naar boven wil wisselen (elektrisch). Met de hand gaat dit wel gewoon.
Heb hierom de wissel eraf geschroeft en als ik het zo uitprobeer zelfde uitkomst. Rood en Zwart aan het stroom en hij gaat omhoog, Groen en Zwart en hij doet niets, al hoor ik een soort gezoem, hetgeen mij het idee gaf dat er sprake is van kortsluiting.
Het gaat om roco standaard wissels en ze zijn nieuw uit het doosje, nog niet gebruikt (zal hoogstens 6 maand terug zijn dat ik ze bij hans heb gekocht), dus ze kunnen toch niet kapot zijn?
Wissel wil maar 1 kant op
-
Re: Wissel wil maar 1 kant op
Heeft er wel alle schijn van Pim
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Hij wordt ook warm kom ik nu achter, dus dat moet wel kortsluiting zijn.R Fongers schreef:Heeft er wel alle schijn van Pim
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik dit naar Hans sturen voor garantie of hoe/wat?
-
Moet je Hans contacten Pim
Grtzz Rob
Had er zelf ook nog even na gekeken. Het rode draadje was te ver gestript waardoor er kortsluiting ontstond. Klein krimpkousje eromheen en het was opgelost Toch bedankt voor de service hans, ondanks dat hij niet nodig was, bood je het zelf aan gewoon te ruilen. Das pas netjes omgaan met je klanten