Bij dezen de foto, dus het is gebeurd:
Bij de pijltjes heb ik de motorhouder bijgewerkt zodat ie er netjes inpast, de draadjes van de motor zijn gesoldeerd aan de messingstripjes van de locomotief.
Een probleem waar ik nog steeds een beetje mee zit is dat de stroomopname niet bijzonder goed is, dus af en toe pleegt hij stil te vallen. In principe heeft ie stroomopname op zes wielen, waarvan er twee antislipbandjes hebben (dus die zullen meestal geen contact maken) en als het goed is (zou het nog apart moeten testen) op de niet aangedreven assen voor en achter, maar omdat die alleen door hun eigen gewicht op de rails rollen ga ik er niet van uit dat die erg veel helpen. Is antislipbandjes weghalen een idee? Zal waarschijnlijk de trekkracht niet ten goede komen, maar als die daarmee 50% meer wielen heeft die contact maken met het spoor is het misschien toch de moeite waard.
Hij maakt nog een beetje herrie op de video, maar dat komt door de knarsende tandwielen van minstens dertig jaar oud. De baan zelf is ook een klankkast, dus dat helpt niet. De motor is muisstil.